{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Mojo - update 1 {{forumTopicSubject}}

Jeg lovede at smide en update omkring Mojo ...

Mojo er begejstret.
Det var den ultrakorte udgave.

Vi har nu haft glæde af Mojo i præcis 2 uger, og det er gået over al forventning. Vi har fået en meget livlig og begejstret hund, der allerede overskider haven, og kun en sjælden gang entrén (hvor han sover) om natten.

Han bruger sin snude flittigt, og får udelukkende frokosten serveret spredt ud over plænen eller i en foderbold. Faktisk er bolde generelt lige noget for Mojo, og vi har allerede spillet mange kampe mod hinanden.

De varme formiddage og eftermiddage fordrives helst i liggende i skyggen ved fødderne af fruen eller mig. Når det bliver køligere heunder aften vårgner den lille hund op til dåd, og så skal der leges.

Han kan allerede indkald (med mindre han ved der er mad gemt på plænen), og forstår også både nej og sit, selv når pigerne med deres lyse stemmer giver kommandoerne.

Vi øver lige nu på, at drosle ned efter leg ved at vi sætter os i skyggen og nusser lidt. det er jo meget som med børn, hvis vi er oppe og køre, så er hunden det også.

Han er i øvrigt rigtig dygtig til at væe alene hjemme. Vi er nu oppe på 1 time ad gange, og det er foreløbidgt helt problemfrit. Han lægger sig bare og tager en lur, og tager imod os med logrende hale, når vi kommer hjem. Dhøkthiii

Alt det fine legetøj (reb ben, nylon blæksprutter mm) vi har købt, er ikke nær så spændende som ...
> en lyserød plasticskovl
> en tom vandflaske
> en plasticspand

*suk* smiley

Han har nu 2 gange mødt naboen Belgiske "du-skal-ikke-komme.for.tæt-på-for-så-æder-jeg-dig" på neutral grund, og det er gået rigtigt godt. De skulle gerne blive gode venner inden Mojo bliver kønsmoden, og dermed en konkurrent.

Første korte tur til Sømosen (200m væk) var endnu en succes. Ænder ser spændende ud synes Mojo, og vi synes derfor at hundesnor er en fantastisk opfindelse.

Vi misede pga sygdom desværre den første træning igår torsdag, men tager så revanche i næste uge.

Der er også nye billeder i galleriet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mojo - update 1
Kommentér på:
Mojo - update 1

Annonce