1.020 visninger
|
Oprettet:
Sure naboer, ked hund {{forumTopicSubject}}
Mine naboer har lige via et surt indlæg på en gruppe på fb, informeret mig om at min hund gør og hyler hele tiden
Den har blandt andet gjort det i denne uge, men hun har kun været hjemme fra fredag, så det passer ikke helt..
Men jeg vil selvfølgelig ikke have sure naboer, og jeg anede ikke at Lady åbenbart blir vildt ked, når vi ikke er hjemme og hyler, det har vi aldrig hørt hende gøre, selvom de siger det sker dagligt og har gjort det længe.
Hvordan for jeg hende genlært alenehjemme træning?
Kan jeg filme, og hvilket program skal der bruges?
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.483
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
Sæt ind med alene hjemme træning, sørg for pasning til hunden kan være alene uden at hyle, sæt udstyr op så du kan kontrollere om den hyler.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Hvis du ved hvad hunden reagerer på kan du jo bedre træne det.
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.904
Mine siger ikke et kvæk når de er alene. Af og til gøer de når jeg kommer hjem, altså når de ser/hører mig eller bilen, hvilket de gerne må! Men det er ikke engang hver gang de gider det.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
Altså manden er hjemme om natten, og jeg arbejder nat, så sover dag...så der er stortset altid en hjemme....
Hun gøer ad fremmede katte og hvis nogle banker på dør....og naboer har en tendens til at parkere deres biler lå fortov og lige op ad vores hoveddør....og ikke hos dem de besøger....eller på p pladsen et par hundrede meter længere fremme...
Hun står ikke ude i haven eller i huset og gøer og hyler flere gange om dagen som det påstås.... Jeg spurgte om den havde gjort det i denne uge, og ja det havde den op til flere gange....vi har så bare ikke været hjemme hele ugen.
Hun kom dog hjem fredag formiddag, og passer har kun lige givet mad og så gået igen, har jeg fundet ud af
Hun har fri adgang til haven, men det lukker vi nu.
Jeg måtte køre hjem lørdag nat pga udhængning på fb, og der skrev de at de ville gå hen til os og banke på og sige det....
Vi har haft hunden i halvandet år, og har hun gjort det så længe og så meget som de påstår er det pænt underligt vi ik har hørt noget fra dem før.....
Jeg har dog modtaget undskyldning for udhængning, og jeg har sagt jeg vil se om hun gør det når hun så er alene....resten passer ik, selvom de påstår det..
Men hun er meget knyttet til især mig, følger mig rundt i huset og hvor jeg ellers er henne, får hun ikke lov at ligge ved mig i sofa, så ligger hun og kigger og kigger.. Så måske der er noget angst der?
Besøger vi folk snuser hun rundt, men sætter jeg mig, kommer hun og vil op...må hun ikke kan hun nærmest helt ryste
Hvad gør jeg, det er vel en form for seperationsangst?
Radio har vi også tændt
Da hun havde hele huset, bed hun ting i stykker og tissede og sked på gulv.
Vi gav hende så kun køkken,gang og have, og det har hjulpet.
Ting blir ik bidt i stykker og ingen tis eller andet, så det er jo bedre...
okt 2007
Du må træne det eller hunden må passes mens I er på arbejde, hvis alternativet er at naboerne kræver den væk.
sep 2009
Så hun er jo næsten aldrig alene, og kommer med hvor der er mulighed for det.
For om natten er manden jo hjemme, og jeg er så hjemme ca 7.00 og sover til 15 så det er vitterlig ikke meget hun er alene, og derfor kan vi heller ikke forstå deres klager...for vi har aldrig oplevet hende hyle, kun gøet af katte, gæster eller folk der lige går forbi haven, og det hører vi jo.
Men de siger jo det er næsten er konstant at den står og gør og hyler, og det passer slet ikke....så er vi alle ret døve ihvertfald...
Og jeg har gået ud osv som når vi tager afsted, og hun er altid stille..men jeg prøver i denne her uge hvor jeg har ferie, at træne lidt og lige se hvornår hun begynder på det...hvis hun gør...
For der må være en anden hund også som de kan høre.
sep 2009
Om natten sover hun også for sig selv, og det er heller ikke et problem...hun ligger lige op mod soveværelset, så vi kan jo høre hende.
okt 2007
sep 2009
sep 2009
Vi har webcam, men ved ik om den kan optage på pc og så afspille senere
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
okt 2007
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
sep 2009
Sjovt nok står der Hund og galper udenfor pt....og har gjort det et par gange...
Så det er skisme ik kun min i så fald.
sep 2009
Ja jeg bad flere af dem, om at skrive en besked med Tlf nr til mig, så jeg kan få fat på dem, da flere tilbød at hjælpe og lød så kloge..
Kun en har henvendt sig..
Sure naboer, ked hund