{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

hjælp til halsbånd og spørgsmål om Hunter :) {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og leder efter et nyt halsbånd til Lucky, og faldt over Hunter, fandt ud af at de har en serie der hedder Tiny petit, som er et lille læder halsbånd til de helt små, og jeg synes den ser virkelig lækker ud.
Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde den nogen steder, de steder hvor jeg har fundet den, er den kun i sort eller pink, og jeg vil gerne have den i den brune eller orange. smiley

Så er der nogen der ved hvor jeg kan få den i en af de farver?

Er der nogen der har erfaring med Hunter generelt? Hvordan er kvaliteten ? og er læderet blødt? smiley

Jeg er lidt i tvivl om hvilken størrelse jeg skal købe til Lucky, da jeg målte ham om halsen var han 22 cm, men så prøvede jeg at måle hans nuværende halsbånd, og det fik jeg også til 22 cm når den var spændt helt ud, så den ville sidde ret løst på Lucky. Lucky er 1½ år, så han vokser ikke rigtig mere.
Hunters størrelser er:
27 19,5- 23,5 cm 0,8 cm
30 22,5- 26,5 cm 0,8 cm
Så hvilket af de to halsbånd ville i vælge ? smiley

Mig og kæresten har også et lille problem med at vælge farve (hvis vi ellers kan finde dem) da jeg hælder mest til Orange, men den passer måske knap så godt til blåt hundetegn, hvor min kæreste bedre kan lide det brune, men er ligeglad med hvilket jeg vælger.
Så Orange eller Brunt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til halsbånd og spørgsmål om Hunter :)
  • #1   27. jul 2014 Hunters læderkvalitet plejer at være sindssygt lækkert! Jeg har selv et hængende jeg venter på vovsen bliver stor nok til smiley

• #2   27. jul 2014 Det lyder jo super godt. smiley Så må jeg se om jeg ikke kan finde det i de farver, så Lucky kan få et halsbånd.
    Vores skal primært bruges til hundetegnet, da han har sele på når vi skal ud. Men vi skal flytte til september, hvor vi får egen have, så der skal han jo til at rende med halsbånd på når han er ude. Og så synes jeg altså det skal være noget ordentligt smiley

• #3   27. jul 2014 Hunter er ret lækkert. De har et stort udvalg, og materialerne er ganske fine, synes jeg.

Jeg ville vælge str 27, hvis jeg var dig smiley

• #4   27. jul 2014 tak for svar Loiuse.

Jeg tror også jeg selv hælder til str 27.
    Nu skal jeg bare lige finde ud af om det skal være orange eller brun. Har fundet to sider der har de to farver, det er så ikke til den billigste pris, men de steder jeg har fundet dem billigere, er det kun i andre farver, men pyt, hellere bruge de ekstra penge og så få det halsbånd vi ønsker. smiley

• #6   27. jul 2014 Hov undskyld *louise smiley

Der er vidst ikke længere tvivl om det skal være fra den serie, så skal jeg bare lige have fundet ud af farve, så kom gerne med meninger! smiley
    Brun eller orange?..

• #7   27. jul 2014 Min lille Dværg Pinscher har dette Hunter læderhalsbånd købt i Petworld.

Det er lavet af super blødt læder ................

http://www.petworld.dk/liner-seler--halsbaand/hunter-halsbaand--4016739601674

• #8   27. jul 2014 Det er så vidt jeg ved samme slags, bare tyndere og uden pynt, for de fåes i samme farver. smiley
    Desværre bliver det du linker til alt for voldsomt til lille Lucky synes jeg, og de har kun den model jeg søger i sort, og den kan selvfølgelig kun bestille på nettet, så kan ikke tage hen og prøve den først smiley
    Men min kæreste siger han synes vi skal have det brune, så det bliver det jo nok smiley

• #9   27. jul 2014 Jeg har to dressurliner fra hunter i elglæder til de to cairner.
    De kører på 4-5 år og er virkelig lækre, så bløde at de nærmest smelter ind i hånden.

• #10   27. jul 2014 MLA, det lyder virkelig lækkert, måske man skulle overveje også at få en line der passer til.. smiley
    Men det må nok hellere vente til jeg ikke står midt i flytning, ellers bliver kæresten nok lidt negativ over at der ikke er penge til alt det andet, haha..

Jeg har lige siddet med karton (jep er en ond hundejer, der går for meget op i farven) og kigget på om brun eller orange var bedst, Lucky ser generelt godt ud med orange, men den er jo så også det mere synlig, hvorimod den brune er kedelig, men man lægger så også knap så meget mærke til den. ARGH!!!!! Det ender jo nok med kæresten bare får sin vilje om det kedelige brune..
    Nu er jeg gået på kompromis, fra lyseblå med små sten (de er nemlig billige) til et uden sten, og så må jeg ingen gang få en af de sjove farver.. Men så er det godt han gav mig frit valg på hundetegn, så det blev blåt! smiley

• #12   27. jul 2014 Nu har han lilla og orange seler, (også valgt af kæresten) og en hundekurv, hvor puden kan vendes, så den er enten råhvid med orange eller grøn.. smiley
    Så tror ikke det er kønnet der spiller ind, haha..

Jeg prøvede ellers at forklare ham at den lyselilla k9 sele altså er piget, men ham og rikke (herinde fra) blev enige om at det kunne hanhund altså godt. Den klæder ham så også rigtig godt, men altså jeg gik efter en blå eller grøn sele!

men jeg tror også det bliver brunt, så kan hundetegnet være fint i stedet, så bliver det ikke for farverigt. Det han har nu er sølv med bling bling, og blåt hundetegn, så det er lidt en modsætning. Vi købte dog også kun det sølv farvede, fordi det var det eneste vi kunne finde, han kunne passe som hvalp. smiley

• Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #13   27. jul 2014 Happypet har alle farver i det halsbånd du søger smiley

• #14   27. jul 2014 Tak Hanne j smiley
    Har også fundet dem et andet sted, det hjælper når man spørger om hjælp, så er de der bare lige pludselig haha..

• #15   27. jul 2014 Orange er da fint til en han, ville have haft et til Gandalf, men har ikke fundet et i farven.. Orange er godt til ham smiley

• #16   27. jul 2014 Tak MLA. jeg synes bestemt Lucky er en lille lækker fis med Orange, men min kæreste siger brun smiley
    Nogle gange skal man vidst bare lade være med at spørge, mænd altså!..

Her er lige et af en lille lækker Lucky med orange sele.. smiley

profilbillede
  • #17   27. jul 2014 Vil man ikke have svar, skal man lade være med at spørge smiley
    Jeg spørger ALDRIG om sådanne ting *GGG*
    Orange er flot - også til en han smiley

• #18   27. jul 2014 Det var kæresten der valgte selen, så jeg tænkte jo nok at han faktisk ville være så venlig at vælge den!
    Men nej nej, selvfølgelig skulle det være den kedelige..
    Jeg tror jeg giver ham et ultimatum, enten får jeg orange halsbånd (han siger sikkert bare ja ja, for tror egentligt han er ret ligeglad) eller også må jeg få sten i et lyserødt halsbånd med pink hundetegn, hvis vi får en tæve næste gang.. smiley

Ej hvis han virkelig mener det brune, så får vi det brune, jeg dør nok ikke af at have et kedeligt halsbånd til Lucky.. smiley
    Jeg synes bare sorte hunde, skal have noget farve, selvom lucky jo har tan, men ih altså..

• #20   31. jul 2014 Jeg skulle i bilka i dag, og petworld lægger lige ved, så jeg gik lige ind for at kigge om de mon havde noget interessant, det havde de ikke, for de har stortset kun med pynt i til de helt små, hvis det skal være læder. MEN de havde den model jeg søger, som ellers stod de kun havde på hjemmesiden, desværre kun i sort. Men hold op hvor var de bløde og virkede super lækre, så har lige bestilt den i brun. Jep kæresten fik sin vilje, men pyt det er et virkelig lækkert halsbånd. Og så er det ikke så stort og voldsomt som jeg synes mange er, lige perfekt! smiley
    Nu glæder jeg mig bare til at få det hjem.. Jeg fik også lie tjekket str, og er glad for at jeg ikke fik bestilt det store, for det var aaaaalt for langt, selvom lucky ikke var med, var det tydeligt at han skal have str 27 smiley

Så tusind tak for hjælpen og erfaringerne alle sammen. Skal nok smide et billede af lucky med sit halsbånd når det kommer smiley

• #21   31. jul 2014 Hehe ventetiden er svær, når man har bestilt noget fedt til hunden smiley
    Har også selv bestilt et halsbånd til vovsen idag, dog ikke Hunter.

Glæder mig da til at se billede af halsbåndet i brug.

• #22   31. jul 2014 Jeg HADER ventetid! og er jeg så bange for at det bare ikke er ligeså pænt i brunt, og slet ikke til Lucky, men jeg stoler på min kæreste (det skal man ikke) så selvfølgelig bliver han en lille lækker sag når han får det hjem smiley

Men så fik jeg da også lige endnu mere hvalpekuller, for der var jo også i str lille bitte chihuahua hvalp! sådan nogle halsbånd er bare så små smiley
    så nu ved jeg da hvilket halsbånd vi skal shoppe til hvalp, så de kan passe sammen, så kan det være jeg kan overtale til at prøve en ny farve næste gang, haha smiley

• #23   31. jul 2014 Åh bare det at gå rundt og se og mærke alle halsbånd i butikken kan jeg få meget tid til at gå med haha smiley bitte små halsbånd og hvalpehalsbånd er simpelthen heller ikke til at stå for!

Havde planlagt en sbt som næste hund, men chihuahuaen er jeg faktisk begyndt at overveje en hel del. Jeg bliver sgu lidt blød i knæene, når jeg ser billeder af din Lucky smiley

• #24   31. jul 2014 Hehe vi skal have SBT når vores liv bliver til det, men chihuahua skal der altid være plads til, for kan slet ikke leve uden. smiley

Jeg tror min mor og min kæreste var ved at gå fra mig i maxi zoo (petworld måtte jeg pænt nøjes med hurtigt halsbånd kig, for der gad de altså ikke mere) for jeg skulle både se halsbånd, liner, seler, dækner, kurve, transporttasker, legetøj osv. Jeg brugte ikke en krone, men nøøøj hvor var der altså meget som vi lige pludselig lige manglede, selvom Lucky i alle andres øjne har ALT. Meeeen man kunne jo godt have en kurv i hver rum f.eks. smiley han har kun en blød busterkurv, så kunne han da også have sin egen lædersofa, det er da ikke for meget forlangt.

Og tuisind tak, han ved bestemt godt hvordan man charmer sig ind, men det bliver han også nød til, for når han ikke putter, så laver han ballade, han har ikke den der mellemstadie.
    Hvis han laver ballade i køkkenet, og jeg så kalder på ham inde i stuen, kommer han listende hen og står i døren, for han ved godt at den er gal, så han skal i hvert fald ikke hen og snakke, så står han bare pænt og venter på at jeg er færdig med at kigge på ham så han kan rende ud og fortsætte smiley

Jeg håber selv på hvalp efter Luckys søster til næste år, så nu må vi se om boligforeningen og økonomien er enige smiley

og så lige et af dagens billeder..

profilbillede
  • #25   31. jul 2014 Fine Lucky smiley

Tja om det bliver sbt eller chi for mit vedkommende må tiden vise. Glæder mig SÅ meget til en hund mere.

Haha ja jeg synes pludselig Björk mangler ALT, når jeg bare lige skal bestille foder på nettet smiley

• #26   31. jul 2014 Den stakkels hund, der mangler alt smiley

profilbillede
  • #27   31. jul 2014 Her var det heller ikke nemt at bestemme sig, da min kærestes drømmehund er staffen, og vi var på dkk udstillingen i herning nov sidste år, hvor vi snakkede med Philip og mødte cooper, det gjorde det bestemt ikke bedre for kæresten, men vi blev enige om at som vores liv er lige nu, passer chihuahuaen bare bedst ind, fordi de er nemmere at slæbe med rundt.
    Om det så bliver en tæve eller han må tiden vise, for det kommer jo an på hvad der kommer. farvemæssigt kommer der nok ikke de store overraskelser, for chancerne for endnu en black and tan er nok 80/20 smiley
    Men hvis der nu kom en lille tæve, så jeg kunne få lidt tøsefarver klemt ind, ville det da ikke skade. Men en Bilbo er også helt ok, så kan det være jeg må få et orange halsbånd, haha.

• #28   31. jul 2014 Nårh, så sød.. ja stakkels hund, kan godt se at han har det SÅ slemt! du skulle skamme dig smiley hehe..

Øvbøv.. har lige fået mail fra boligforeningen, jeg må ikke stille mit forslag om 2 husdyr til årets beboer møde eller hvad det hedder, fordi jeg først flytter ind en uge før mødet, og man skal fremstille det 2 uger før.. TYPISK! Så nu skal jeg vente til næste år, og derefter vente på om det kommer igennem, og det passer IKKE med mine hvalpeplaner smiley

• #29   31. jul 2014 De hvalpeøjne hund laver er helt forfærdelige. Sidder jeg og spiser, må jeg kigge op i loftet imens for ikke at give mig og lade hende smage smiley

Åh øv, træls når I allerede var så lang fremme i planerne om en hund mere smiley har selv måttet udsætte inden jeg fik hund og ventetiden er helt og aldeles ulidelig.

• #30   31. jul 2014 Jeg vidste godt at der var nogle ting der kunne forhindre det, bla. boligforeningen, men man har jo lov at håbe. smiley
    Vi har fået lovning på en hvalp, hvis der kommer mere end en tæve (da opdrætter selv vil have en tæve) og pengene er lagt til side, så det er egentligt kun boligforholdene der forhindre os, og så hvis der ikke kommer en hvalp selvfølgelig.

Men jeg må jo bare kæmpe for at få det igennem. Lige pt er jeg ved at finde ud af om min svogers onkel bor der, for så kunne han måske hjælpe, men jeg kender ham ikke, så aner ikke om det er ham eller om han overhovedet har lyst til at hjælpe, men man kan da håbe smiley

• #31   31. jul 2014 Jeg håber i hvert fald det lykkes for jer smiley

• #32   31. jul 2014 My only..
    Jeg har lige købt en Tulle "lædersofa" til mine små, og min mand påstår at det er et dybt tåbeligt køb, for han er ved at skvatte over den om natten, men at se hundene slænge sig i den om dagen.......ja, så må han for min skyld gerne falde i den om natten smiley

• #33   31. jul 2014 Tak Louise, det håber jeg også, for har drømt om den "dumme" hvalp siden jeg fik Lucky smiley
    Luckys far har også lige været tilsalg (det er ikke hans opdrætter der ejede ham) jeg var kun lidt tæt på at snuppe ham, men kæresten sagde nej smiley TYPISK MÆND! De forstår aldrig noget som helst.. meeeen vil jo også gerne have en hvalp, og 3 hunde går ikke..

Lilian, sådan er min kæreste også, bare fordi Lucky har en hundekurv, betyder det jo ikke at vi ikke kan have to. Og når hund nr 2 kommer siger han at de da bare kan dele.. Øh hallo! bare fordi kurven er købt stor nok til to, betyder det jo ikke at de ikke må have en hver, og Buster har lavet kurven i en ny virkelig sej orange farve, og den Lucky har, er også lavet med den flotteste lilla pude hvis det nu bliver en tæve smiley
    Jeg kan jo ikke bare lade være med at shoppe en masse når den tid kommer, bare fordi Lucky har noget, det er jo ikke ham der flytter ind vel smiley

han kiggede også dumt på mig, da jeg kiggede på ny transporttaske, bare fordi jeg allerede har to, men synes bare den jeg kiggede på er meget mere praktisk og smart.. og den kostede kun 300 kr! smiley

• #34   31. jul 2014 Lillian K
    Åh Tulle Sofa' en er så fin smiley
    Björk har også en og den er bare så lækker.

My only
    Björk's mor har også lige været tilsalg, men desværre måtte jeg sige nej.

• #35   31. jul 2014 Nu spørger jeg lige dumt, men hvad er en tulle sofa? det lyder som noget Lucky ønsker sig smiley

Er det egentligt nu at jeg skal nævne at jeg næsten lige har købt flexi vario linen til ham, selvom vi har to flexi liner i forvejen? smiley UPS! men den var bare så smart!

Louise, det er så svært at sige nej, også selvom jeg ikke blev tilbudt ham, så bare annoncen, men har været vild med Luckys far siden altid, og får altid at vide at Lucky ligner sin far både af sind og udseende, så ih det var svært.. men ingen ronaldo dreng til mig smiley han har ellers fin dru tavle, men nej nej på tværs var manden smiley

• #36   31. jul 2014 Køb en mundkurv til manden, så har han intet at skulle have sagt smiley smiley

Prøv at google "hundeseng tulle sofa" og så er det nr tre billede, hvor der ligger to hunde i.

• #37   31. jul 2014 Haha god ide! eller et hold kæft bolsje måske kan klare det smiley
    Men han har jo ret, det er det der er så irreterende, altid så skide fornuftig..
    Men det var da altid noget at han sagde god for Lucky, for det var altså ikke lige helt planlagt at vi skulle have hund i april, aftalen var sommerferien..
    Først troede jeg heller ikke at han mente at jeg seriøst måtte købe ham, men det gjorde han, så engang imellem er han da sød smiley

Cool hundekurv! sådan en vil Lucky have! smiley
    Lucky har denne model, bare med grøn/orange pude i stedet for lilla (puden kan vendes om) men hvis jeg får en tæve, vil jeg gerne have den som på billedet.
    (link fjernet)

• #38   31. jul 2014 Hehe som du selv skrev tidligere, så kan man jo godt have en kurv i hvert rum smiley den er nemlig lækker, og øvrigt også dekorativ.

• #39   31. jul 2014 ja, og hvis vi tæller køkken/gang med har vi jo sådan set 3 rum, og 3*2 (når vi engang har 2 hunde) er så vidt jeg ved 6, så vil slet ikke høre brok om at jeg vil have 2 kurve i alt smiley
    Lucky har også 2 seler, begge k9 og samme str, men han skal jo have forskellige farver. Jeg får et problem hvis jeg får en hunhund, for vil gerne have blå og grøn også.. Men så må lucky få dem, så kan de dele lilla og orange, og så en lyserød til tæven smiley
    når halsbåndet kommer hjem, har han også 2 halsbånd, udover det nylon vi fik med til ham da vi købte ham, det kan han også stadig passe, så egentligt har han jo 3.
    3 flexi liner og en kort alm nylon snor.. og vi skal selvfølgelig have en vario mere og en kort line til den næste også, for den skal have sit eget! smiley
    og så et utal af dækner/trøjer til om vinteren..

Den hund har ikke alt, kun næsten smiley

• #40   31. jul 2014 Man må aldrig gå ned på udstyr smiley

Björk har 2 enkeltliner i læder, 2 flexi, en enkeltline i nylon, 1 sele, 2 senge, 1 pude, 1 madras, flere tæpper, et vetbed tæppe, 3 halsbånd - og så venter jeg på 2 MAG halsbånd og en MAG sele smiley
    Og så har jeg flere ting til salg, så jeg kan få plads til mere smiley

Tror sgu jeg er lidt afhængig af at købe ind til hunden.

• #42   1. aug 2014 Det er et mærkebrunt halsbånd, så det er nok begrænset hvor mørkt det kan blive, men tak Palle.. smiley

Det lyder godt, dem jeg så i butikken, så og mærkede i hvert fald til at være vildt lækre, og det gør jo ikke noget de holder længe, selvom det er nu ikke fordi de er så dyre, gav 188 incl porto for det jeg lige har bestilt.
    Glæder mig bare til at se hvad lucky siger til det og om det sidder godt på ham.

Louise bestemt ikke! der er så mange ting jeg gerne vil have, men pengene er der ikke lige til det. Men jeg gør som dig, sælger noget for at få noget nyt.
    Lige pt overvejer jeg om jeg skal prøve at sælge den ene transporttaske så jeg kan få den jeg har kigget på, men jeg ved nu ikke smiley

• #43   1. aug 2014 Ja det er godt at komme af med lidt og få noget, der er bedre. Så er der også nogen, der kan få glæder af billige ting. Elsker at få nye ting hjem, glæder mig sygt til at modtage mit MAG smiley

• #44   1. aug 2014 Det kan jeg godt forstå, jeg elsker det også og pyt med om det er lidt brugt, for det er tit stortset som nyt alligevel smiley

• Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #45   1. aug 2014 Hej hvor er det dejligt at høre at det ikke kun er mig som går agurk med udstyr til min chihuahua. Han kan godt nok kun bruge en ting af gangen men ejeren kan godt lide bruge det og jeg kan ikke leve uden det. Nu glæder jeg mig til det store kræmmermarkede i Ishøj kommer for der er altid nogle som sælger hunde udstyr. Som jeg ikke kan leve uden. smiley smiley

• #46   4. aug 2014 Hehe Lucky mangler bestemt ikke noget, og skulle han bare tænke på at mangle noget, købte jeg det hurtigere end man kan nå at sige stop, haha smiley
    Nogle gange er det egentligt godt nok at have min kæreste til at sige nej, for ved slet ikke hvor jeg skulle gøre af alle de ting ellers haha..

Så fik Lucky endelig sit halsbånd, og som jeg havde forudset ser man det stortset ikke hvis man ikke ved at det er der, så måtte lige få ham til at kigge op, for ellers kunne man faktisk ikke se på billedet at han har halsbånd på smiley
    Men fin er han da.. Nu venter vi bare på hundetegnet så han kan blive ekstra fin. hehe.
    Det er faktisk ret stort til ham, måtte sætte det i det midterste hul, for at det ikke sad alt for løst, og alligevel sidder det en anelse løst. Så jeg er glad for at jeg ikke tog den en tand større, for så ville han da næsten kunne få det to gange rundt, haha.. smiley

profilbillede
Kommentér på:
hjælp til halsbånd og spørgsmål om Hunter :)

Annonce