1.460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Cykelanhænger/ trailer til hund Cykelanhænger/ trailer til hund

Hej alle sammen smiley håber i kan hjælpe lidt.

Vi står i den situation at vi har købt en cykelanhænger til vores hund Bamse smiley vi har prøvet meget øvelse, ros og en masse godbidder, men det er som om han ikke vil være i den lige så snart jeg begynder at cykle smiley

Nogen der prøvet noget lignende, og måske nogle tricks til hvad jeg kan gøre. Vi står nemlig i den situation, at vi nok meget snart skal af med bilen, da der nu er mulig køber på den, og om inden længe flytter vi til Kbh og der skal han have vænnet sig til at sidde i den. Det undrer mig bare når han kan klare alt og har så god tålmodighed med alt andet end lige det smiley håber nogen kan hjælpe !! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelanhænger/ trailer til hund
  • #1   8. aug 2014 Kan du ikke få en til at gå ved siden af traileren til en start og være "støttepædagog" for vovse?, hvis den godt kan acceptere at sidde i den uden den kører, så vil det måske være en mulighed.

• #2   8. aug 2014 Jo det kunne være en mulighed smiley så må jeg lige vente til kæresten kommer hjem smiley

• #4   9. aug 2014 Hvor smart smiley det kan vores desværre ikke, men så må vi gå ture med cyklen først smiley hihi

• #5   9. aug 2014 Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, ligegodt hvor meget jeg end ville smiley Men jeg kan sige dig, at vi har en hvalp på snart 19 uger, og har købt akkurat samme cykeltrailer. Vi har noget af det samme problem, blot vores hund hyler og skriger smiley Det gjorde han også da han startede med køre bil, men det stoppede hurtigt.

Han viser ikke direkte tegn på gå i panik, men han vil ihvertfald gerne ud af den. Hvis jeg putter ham ind i den og bare går med den, så er der ikke noget. Men ligeså snart jeg cykler, så skriger han. Vi har prøvet en små 10 ture efterhånden, og jeg ved ikke om det stopper smiley

Vi har også prøvet med alverdens godbidder, ros osv, men intet har desværre hjulpet. Jeg er også i vildrede omkring hvad jeg skal prøve nu. Har også prøvet 10 sek ind i den, ud igen. Ros ros ros. Han springer selv ind i den, så han er jo ikke helt bange for den.

Ville bare have været fantastisk med den trailer, da vi ingen bil har og heller aldrig får en. Det giver en vis frihed til kunne komme på steder der kan give hunden noget nyt snuse i, og super dejligt man altid kan have hunden med, når man skal på besøg. Men indtil videre, så virker intet.

Nu vil jeg følge med på denne debat i håb om andre har gode råd smiley smiley

• #7   10. aug 2014 Det lykkedes os at få en god tur her til aften smiley :-) så super og vores Bamse klarede det så fint, da han fandt ud af formålet med cykelturen var smiley :-)

Kommentér på:
Cykelanhænger/ trailer til hund

Annonce