Cykelanhænger/ trailer til hund Cykelanhænger/ trailer til hund
Hej alle sammen håber i kan hjælpe lidt.
Vi står i den situation at vi har købt en cykelanhænger til vores hund Bamse vi har prøvet meget øvelse, ros og en masse godbidder, men det er som om han ikke vil være i den lige så snart jeg begynder at cykle
Nogen der prøvet noget lignende, og måske nogle tricks til hvad jeg kan gøre. Vi står nemlig i den situation, at vi nok meget snart skal af med bilen, da der nu er mulig køber på den, og om inden længe flytter vi til Kbh og der skal han have vænnet sig til at sidde i den. Det undrer mig bare når han kan klare alt og har så god tålmodighed med alt andet end lige det håber nogen kan hjælpe !!
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 39
mar 2013
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 29
Han viser ikke direkte tegn på gå i panik, men han vil ihvertfald gerne ud af den. Hvis jeg putter ham ind i den og bare går med den, så er der ikke noget. Men ligeså snart jeg cykler, så skriger han. Vi har prøvet en små 10 ture efterhånden, og jeg ved ikke om det stopper
Vi har også prøvet med alverdens godbidder, ros osv, men intet har desværre hjulpet. Jeg er også i vildrede omkring hvad jeg skal prøve nu. Har også prøvet 10 sek ind i den, ud igen. Ros ros ros. Han springer selv ind i den, så han er jo ikke helt bange for den.
Ville bare have været fantastisk med den trailer, da vi ingen bil har og heller aldrig får en. Det giver en vis frihed til kunne komme på steder der kan give hunden noget nyt snuse i, og super dejligt man altid kan have hunden med, når man skal på besøg. Men indtil videre, så virker intet.
Nu vil jeg følge med på denne debat i håb om andre har gode råd
mar 2013
Cykelanhænger/ trailer til hund