{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kreativ hund
  • #1   14. aug 2014 Kunne så ikke hæfte billede på startindlægget, så det kommer her

    profilbillede
  • #2   14. aug 2014 Og her. Kønne er de godt nok ikke smiley men de har det skønt!

    profilbillede
  • #3   14. aug 2014 Og lige vælte sig i vandet

    profilbillede
  • #4   14. aug 2014 Åh, de er altså bare så lækre, de to smiley dejlige billeder!!

  • #5   14. aug 2014 Skønne vapsere! smiley

  • #6   14. aug 2014 nu spørger jeg måske dumt, men har lagt mærke til at du generelt går løs med dine ulvedrenge.. troede alle myndefolk altid gik med snor? Er ulvene nemmere at lærer at gå løs eller..?


  • #7   14. aug 2014 Herlige billeder -:)

  • #8   14. aug 2014 Tak!
    Sarah: Jeg ved det, men så længe de kommer når jeg kalder, og opfører sig pænt når de er fri - så får de da lov.
    Intet så smukt og livsbekræftende som hunde frie og glade smiley

    Har også trænet rigtig meget på det, begge har været løse så meget som muligt, gode guffer som rundhåndet er delt ud - det tror jeg har givet bonus.


  • #9   14. aug 2014 Fantastisk. Er også meget imponeret over det. smiley og nej, det er det er der ikke..altså noget bedre end hunde der får lov at strække ud og være hunde! smiley og det giver da håb for at det KAN lade sig gøre.

  • Natchan
    Natchan Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Svar: 36
    #10   14. aug 2014 Gode billeder og smukke hunde! smiley

    Er også glad for at se det kan lade sig gøre. Går virkelig og drømmer om en mynde smiley


  • #12   14. aug 2014 Søde drenge! De skal da også have fræset af til weekenden smiley

  • #14   14. aug 2014 Åhh Cecilie... Er så nervøs smiley


  • #15   14. aug 2014 Dejlige billeder af nogle lækre hunde smiley

    Tror whippet og ulvehund er de af mynderne, som det er lettest at lære indkald, de er ikke helt så egenrådige, som mange af de andre racer og modtager gerne "bestikkelse".

    Der er blandt whippet-ejerne mange, som tidligere har haft afghanere, de skifter race,fordi de gerne vil have en mindre hund, der ikke kræver den samme pelspleje, men jeg hører ofte, at den største overraskelse er, hvor samarbejdende en whippet er i forhold til, hvad de har været vant til.


  • #16   14. aug 2014 Tror også det er forkert at skære alle mynder over en kam, nogle er nok mere egenrådige og fulde af instinkt, at det kan være umuligt. Jeg kan kun udtale mig om drengene her.
    Jeg gider bare ikke have en race der ikke kan lære det, som minimum på stranden.
    Det er bestemt ikke kadaver diciplin de udøver, langt fra - og gudskelov smiley


  • #17   14. aug 2014 MLA - Det samme her, jeg går jo også med mine fri mange steder, men jeg udfordrer heller ikke skæbnen, slipper dem ikke i ukendte områder, hvor jeg ikke har kendskab til vildttætheden.

    Det er så stor en nydelse at se dem løbe frit, det vil jeg ikke undvære smiley


  • #18   14. aug 2014 ÅH ja hvor er de skønne dine ulve Og sikke nogle gode billeder Men hold da op, hvor er Gandalf da hurtigt blevet stor Jeg trosser også badeforbudet i næste uge Da tager jeg nemlig i sommerhus, til Blåvand med hundene Og så skal vi da bade smiley

  • #19   14. aug 2014 Præcis Kirsten.
    Det gør jeg heller ikke.
    Ingen grund til at være overmodig og dum.

    Jeg har flere gange stoppet Morgan, hvor et rådyr er sprunget tæt ved, så længe han ikke er alt for langt væk, så tror jeg godt jeg kan kalde ham retur, men det er ikke noget vi opsøger.


  • #20   14. aug 2014 Det skal du ikke være, i gjorde det godt til skuet! smiley

  • #22   14. aug 2014 Cecilie: Right... Det gik da helt i ged med den store *GGG*, men jeg har fået hjælp til lillemanden denne gang, skal ind lige efter med den store, så undgår jeg "moaar har været væk" cirkuset med jubii og hoppe hop smiley
    Pokkers til morhund.


  • #25   14. aug 2014 Åh ja, den store mordreng! Haha smiley han var liiidt fjollet måske smiley

  • #26   14. aug 2014 Højt græs og musejagt er også et hit her smiley

    profilbillede
  • #27   14. aug 2014 Men sandet på stranden er nu det bedste løbeunderlag, man behøver jo ikke hoppe i vandet, Ghini får aldrig så meget som en våd pote, selv om hun løber i vandkanten.

    profilbillede
  • #28   14. aug 2014 Dejlige billeder smiley
    Vores strand er desværre fyldt med alger smiley


  • #29   14. aug 2014 Skønt billede Kirsten.. Er sikker på at stranden er favoritstedet, elsker det også selv.
    Selv sådan en råkold dag med is og sne, det er fantastisk.

    Kan mægtig godt lide whipperne, men er i tvivl om jeg tør, mht mine katte.
    Synes mange beretter om at det aldrig bliver helt godt.

    Og Patte: Mynden er meget tydelig på ham, jeg synes ham er smuk.



    profilbillede
  • #30   14. aug 2014 MLA - Elsker også stranden om vinteren smiley

    Vi har kat også, men helt uproblematisk er det ikke, det er dog blevet bedre efter, at vi ikke har Alfa længere.

    Alfa stolede jeg slet ikke på, hun vidste, at hun ikke måtte røre katten og gjorde det heller ikke, når jeg var der, men jeg turde ikke lade dem alene.

    Ghini kan ikke fordrage ham, men ignorerer, hun vil dog ikke finde sig i, at han tjatter ud efter hende, så bliver hun gal.

    Yota og katten går fint sammen, de elsker ikke hinanden, men jeg er ret sikker på, at hun ikke vil røre ham.

    Eddie bliver den sidste kat her, vi havde ingen problemer med whipperne og vores forrige kat, en knap så klog rød hankat, men Eddie (hellig birma) og whipperne er et dårligt match og på forhånd er det svært at vide om det går, det afhænger ikke bare af hundene, men i høj grad også af katten.
    Eddie er vokset op med 6 berner sennen, så han burde være hundevant, men der er forskel på store rolige hunde og hurtige "pindehunde" smiley

    Jeg ved mange har kat/whippet uden problemer, men jeg ved også at det hos flere er problematisk.


  • #32   14. aug 2014 Måske ikke lige på billeder her, men generelt synes jeg da han er en smuk hund!

    Kirsten; hmm.. Det er lidt af et lotteri.. Jeg vil kunne stole på, at ingen er i livsfare, heller ikke når jeg ikke ikke er der.


  • #34   14. aug 2014 Åh gud, troede sgu da det var Patte på det første billede, sorry!!
    Sidder på telefonen, så skærmen er ikke vildt stor.. Ej pinligt smiley

    Det er vel blot en nedtrimmet en af den spinkle type, der er ligeså to typer, den store tunge som Morgan er, og den lettere version, som i mine øjne kan gå hen og minde om en skotsk hjortehund.

    Morgan ligger meget stabilt på 81-82 kg.
    Jeg ved ikke hvordan den lille ender, far er en i Morgans kaliber,ens mor er en mindre en


Kommentér på:
kreativ hund

Annonce