{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Tisser inde Arghhhhh!!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Vi har Smilla på 2½ år og en lille ny Polly på 4½ mdr. Polly var meget tæt å renlig, da vi fik hende og vores store var selvfølgelig over alt det pjat. Nu er de begge to begyndt at konkurrere, hvem der kan tisse mest inde smiley Både når jeg er hjemme og når de er alene. De bliver luftet flere gange om dagen, så det er ikke der skoen trykker. Det virker bare, som de nu bare SKAL gøre det inde, selv om de både tisser og skider ude.
Hvordan skal vi takle dette? Jeg har prøvet positiv opdragelse, hvor man skynder sig at ta dem udenfor, når man opdager uheldet....så har jeg også prøvet at skælde ud, hvilket jeg er inderligt imod. Smilla (den store) tager det ikke så tungt, men lille Polly's verden går i spåner ved det. Hun er dybt deprimeret/sur i lang tid efter.
Hvad vil I gøre i denne situation? Der har været jalousi i starten, men nu er de bare bedste venner.....Hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser inde Arghhhhh!!!!
  • #1   19. aug 2014 A ... ville droppe al skælden ud ... kun ekstra og overdreven rosen når det sker udenfor...

og så ville jeg få afleveret en urin prøve fra hundene for at udelukke en evt. urinvejs infektion hos den ene eller dem begge ...

• #2   19. aug 2014 Du må endelig ikke skælde ud Men rose og rose når det sker ude Sørg for at der ikke lugter, altså for hundene af tis inden dørs, for så er det, de kan blive ved med at tisser der igen og igen smiley

• #3   19. aug 2014 Prøv at sprøjte med det middel der hedder gå-væk hund/Wash and get off,det fjerner lugten af urin og de tisser ikke der mere,og ellers ville jeg også tage en tur til dyrlægen for at udelukke en urinvejsinfektion og tage en snak med dyrlægen,de har mange gode råd for netop det problem smiley

• #4   19. aug 2014 Tak skal I ha'....de er også begyndt at tisse inde i vores seng, så det virker på mig som en kamp mellem de to. Måske for at markere deres territorie, men det er tæver begge to....er det ikke kun hanner der markerer?

• #5   19. aug 2014 Ada Min den lille er også tæve, og hun markere, hvis vi kommer fremmede steder hen, så det er ikke kun hanhunde der gør det Min gjorde det 3 gange hos dr.lægen ,og da sagde han, at det var normalt at hunhunde også markerede

• #6   19. aug 2014 Ps Min mor siger om min den lille, at hun tisser og markere, altså udenfor, når vi går tur, som en hanhund Ja hun tisser (markere) hele tiden

• #7   19. aug 2014 Det med sengen er hurtig løst,luk døren ind til soveværelset....puha det lyder ikke som det er særlig sjovt at være dig,jeg ved ikke om det kun er hanner er markerer,jeg har selv en tæve og hun letter også ben når vi er ude og gå og jeg kan se at hun ikke tisser,så jeg har gået ud fra hele tiden at hun bare markerer at hun har været her....

• #9   19. aug 2014 Helle og barylerne...hun er kun 4½ mdr, så der mangler lige lidt i at hun er kønsmoden, den lille bandit smiley

• #11   19. aug 2014 Wouuuu smiley Så lærte jeg da lidt i dag smiley Hun er jo bare en lille baby!!!! Smilla var 9 mdr da hun kom i løbetid første gang.....

• #12   19. aug 2014 Jeg tror min Misja var 6 - 7 mdr. da hun kom i hendes 1. løbetid Ja det er rigtig, at de små hunde ,kan komme tidligt smiley

Kommentér på:
Tisser inde Arghhhhh!!!!

Annonce