{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper ved hvalpe
  • #1   24. aug 2014 Jeg ville kontakte dyrlægen - de ved bedst. Det kan være farligt at overdosere med så små hvalpe. Ring til dem i morgen, det er jo gratis. De kan eventuelt opkræve et gebyr ved udlevering af loppekur.

• #2   24. aug 2014 Det er nok det mest fornuftige, ja smiley
    Ringer til dem i morgen smiley

• #3   24. aug 2014 Til små hvalpe plejer man at bruge frontline spray, men jeg ville også lige tjekke med dyrlægen først, da der jo kan være kommet noget bedre.

• #4   24. aug 2014 Jeg mener stadig man anbefaler spray ved hvalpe under otte uger.
    Er Tasja ikke forebygger med pipette? Det gør man jo normalt, idet hvalpene så dækkes via tæven.

• #5   24. aug 2014 Det er ca. 5 ugers tid siden Tasja fik pipette.
    Hun må vel ikke få igen nu hvor hun har hvalpe ? eller?

• #7   24. aug 2014 Skynd dig at vaske og støvsuge alt ting. Jo mere du kan forebygge, jo bedre.
    Du kan evt. kæmme dem med en loppekam og så få mange af de levende væk som muligt

• #8   24. aug 2014 Har brugt tiden på at sidde og kæmme dem alle tre og kvase lopperne.. og støvsuget.. Nu skal klokken bare blive 9-10 stykker mandag morgen så jeg kan snakke med dr. dyr om hvad jeg kan benytte smiley

Kan se at de ved Maxi Zoo har
    http://www.maxizoo.dk/b-b-pet-guard-exner-uden-pumpe-1-l.html

Loppetjansen har noget loppe shampoo..

Begge dele skulle være fuldstændig fredeligt og ikke skade noget som helst levende (udover krybene..)
    Men ! Snakker lige med dyrlægen først. smiley

• #9   24. aug 2014 Har bestilt sådan en dims til at sætte i halsbåndet der skulle holde lopper væk.. men det er ikke kommet endnu..
    - Både til Tasja og hvalpene..

Så lidt træls lopperne kom mig i forkøbet.. smiley

• #10   25. aug 2014 Følger lige med. Mistænker også min lille hvalp at have dem.. ØV han er godt nok knap 10 uger, nogle der har en idé om hvornår man må bruge pipette?

• #11   25. aug 2014 Hvornår kan man begynde at give hunden flåt- og loppemiddel?
    Allerede fra du får din hund med hjem fra moderen, når hvalpen er 8 uger, kan en hvalp påføre sig et flåt- og loppeangreb. Det er derfor vigtigt, at du allerede fra modtagelsen af hunden, straks begynder på forebyggelsen af flåt- og loppeangreb. Specielt hvalpe er særlig udsatte for flåt- og loppeangreb, da en hvalp fysisk er placeret tæt på jorden, hvorved utøj har lettere ved at springe på hvalpen. Desuden er en hvalps immunforsvar endnu ikke tilstrækkelig udviklet ved 8 ugers alderen, og et flåt- og loppeangreb kan derfor have alvorlige helbredsmæssige konsekvenser.

Som jeg forstår det.. Så må du vidst godt give pippeter, bruge spray eller loppeshampoo fra 8 ugers alderen?

• #12   25. aug 2014 frontline spray må du bruge fra hvalpene er 2 dage gamle. frontline combo må du bruge til tæven imens hun giver mælk. har selv måtte kæmpe med lopper da hvalpene var helt små og alle de fine ugiftige ting man kan få på markedet virker ikke.
    så her har det været frontline der er brugt. plus 810 i de rum hvalpene ikke kom plus en masse støvsugning.

Kommentér på:
Lopper ved hvalpe

Annonce