818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Lily S
Lily S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Vinterdækken til Grand Danois ?? Vinterdækken til Grand Danois ??

Hej med jer. Jeg søger lige lidt hjælp til at finde et godt vinterdækken til min grand Danois.

Sidste år brugte min Grand Danois et Back on Track dækken men jeg har haft lidt kig på et Hurtta ultimate warmer dækken. Det ser umiddelbart ud til at sidde lidt mere tæt ved halsen i forhold til BOT.

Varme mæssigt var jeg tilfreds med BOT men synes ikke det sad som det skulle og min frække hund fik også ødelagt spændeelastikkerne som hang og flagrede foran. Ved Hurtta ser det ikke ud til at der er noget de kan få fat i.

Desværre er der ingen butikker i omegnen der har de store størrelser dækkener hjemme så jeg kunne komme og prøve. De skal først bestille hjem. Han er jo ret stor 85-90 cm i ryggen

Nogen der har erfaring i de dækkener og især i forhold til Grand Danois??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterdækken til Grand Danois ??
  • #1   26. aug 2014 Jeg har ingen erfaring med dem, men ud fra de billeder jeg har fundet synes jeg ikke det ser ud til at pasformen er fantastisk

• Lily S
    Lily S Tilmeldt:
    okt 2010

#2   26. aug 2014 Hvilken en mener du??

• #3   26. aug 2014 Hurttas... Og ja efter min mening sidder BOT heller ikke specielt godt, men der er så nogle andre funktioner i BOT

• #4   26. aug 2014 Jeg synes ultimate Warner har fantastisk pasform! Det dækken der sidder bedst på mine hunde.

• #5   26. aug 2014 Som sagt også kun vurderet ud fra tilfældige billeder på nettet... Måske er størrelsen forkert til hunden...

Og måske varrierer det fra race til race hvor god pasformen er.

Det er svært at finde dækkener, der sidder godt på hunde, der er lidt atletisk bygget, med dybt bryst og en lidt lang slank krop

• Lily S
    Lily S Tilmeldt:
    okt 2010

#6   26. aug 2014 Kan også godt lige funktionen i BOT men synes Ultimate warmer ser mere komfortabel ud omkring halsen.

@S.Renee varmer Hurtta godt?? og hænger der noget tingeltangel i form af snor eller andet som de frække hunde kan få fat i??

• #7   26. aug 2014 Det varmer fantastisk og der er ingen tingeltangel overhovedet! Jeg har faktisk ikke haft ret stor succes med Hurttas pasform, men lige det her dækken sidder super godt på mine!

• Lily S
    Lily S Tilmeldt:
    okt 2010

#8   26. aug 2014 Har du evt. et billede??

• #9   26. aug 2014 Nej desværre - du kan finde masser af billeder på nettet. Jeg kender i øvrigt en ridgeback der har samme dækken. Det passer ham super.

• Great Danes
    Great Danes Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   15. sep 2014 Jeg har 3 grand danois drenge og jeg har masser af dækkener til dem smiley
    Man skal jo have forsekllige pasform, farver, tykkelse og så elsker jeg bare at købe.
    Jeg bruger hurtta, dem kan jeg rigtig godt lide og så har jeg faktisk en del dækkener fra vores lokale rideudstyrsbutik.
    Mange af de mærker der har hestedækkener, laver faktisk også til hunde og de er gode og billigere end de mærker der kun laver til hunde.
    Jeg giver mellem 199 og 349 for dem jeg har købt ved ridebutikken.

Så mit råd er, ta ind i en ridebutik og spørg smiley Eller hurtta..

Kommentér på:
Vinterdækken til Grand Danois ??

Annonce