{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Kreative køtere :D {{forumTopicSubject}}

Ja ja.. De siger jo at pudler er kloge, og det skriver jeg gerne under på...
Baby lavede dette stunt, for få minutter siden... Når der er mad på bordet, må man jo liiige tænke en ekstra gang ikke?
Møg hund! Men er sq lidt imponeret smiley

Andre der har kreative køtere?

Beklager kvaliteten, min tlf tager ikke så gode billede som den har gjort smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kreative køtere :D
  • #1   28. aug 2014 jeg beklager også kvaliteten.. men jeg har et par opvaskere.. smiley

profilbillede
  • #2   28. aug 2014 Min Lilo bliver passet ude på en gård i øjeblikket.. Der løb hun ind på folden ved siden af og begyndte at diagere rundt med fårene smiley Mærkelig hund smiley

Og fårene var heller ikke glade for det de stod i en klump i et hjørne med en hund der sad og stirrede på dem smiley

• #4   29. aug 2014 Min Pekingeser tigger ikke. Men når der er pizza (det skal dog være sådan en fra pizzaria, ellers gider han ikke) så tager fanden ved ham. Han ligger og lader som om han sover på gulvet. Han venter på den anden hund laver ballade så vi rejser os og går ud, og SÅ slår han til. Han hugger alt i sig han kan nå....ja, han fråder faktisk værre end en evigsulten Labrador. Bagefter ligner han en, der synes, det er helt i orden, for vi har jo forladt maden smiley
    Ærgerligt jeg ikke har billeder fra sidste gang han lavede det nummer, for han havde mildest talt pizza i hele fjæset og i hans lange hagesmækhår. smiley

• #6   29. aug 2014 smiley Cecilie P.....*LOL*

• #8   29. aug 2014 Hahaha så gode nogle hunde i har!
    Baby kan også godt tage titlen som sokketyv smiley

Heldigvis tager han ikke undertøj.Han har forsøgt at lege med vasketøjskurven, men den væltede. Og siden har han ikke rørt den smiley

Kommentér på:
Kreative køtere :D

Annonce