{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

vitamin tilskud til BARF {{forumTopicSubject}}

hvad bruger andre af vitamintiilskud til BARF hvis I bruger noget? jeg har fået lidt forskellige anbefalinger om horvidt det er nødvendigt

da jeg startede op ved Rigtig hundemad anbefalede de det - ved Kragborg råfodring sagde det de ikke var nødvendigt hvis man brugte grøntsager.

Vi har haft -nds men tøsepigen gider ikke rigtig sin mad hvis den anbefalede dosering brugt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vitamin tilskud til BARF
  • #1   31. aug 2014 Altid et emne der deler vandene.. smiley
    Jeg giver grønt, og giver vitamin/mineral tilskud som en "booster" i perioder, ikke på daglig basis.
    Jeg skifter lidt mellem dem, pt er det hokamix, sidst var der barfkomplex.
    Men for begges vedkommende er der en del urter i, som gør at dosis er højere.
    Vil du have noget hvor mængden er lille, skal du nok gå efter fx NDS vit/min., eller lign. Det er en meget lille mængde der skal til.

    Jeg er ikke tilhænger af tilskud på daglig basis, for meget vitamin er heller ikke af det gode smiley


  • #2   31. aug 2014 pt gør jeg et at jeg blander nds vit/min i det kød jeg putter i hendes kong, så får hun det om morgnen . det svare til hun får 1/5 af de vi fik anbefalet fra Rigtig hundemad ... jeg bruger også grønt 1-2 gange om ugen

Kommentér på:
vitamin tilskud til BARF

Annonce