{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Hun vil ikke tisse {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Måske en lidt mærkelig overskrift - men viste ikke hvad jeg skulle kalde emnet.

Sagen er den, at vores næsten 3 årige malteser tæve inden for den sidste uge pludselig ikke vil ud og tisse om morgnen. Idag heller ikke da jeg kom hjem fra skole.

Hvad jeg har observeret, er det når hun har holdt sig længe og højest sandsynlig har en fyldt blære.

Normalt springer hun ud om morgnen og tisser og ligeledes når jeg kommer hjem, men pt nægter hun at gå ud. Løfter jeg hende ud ligne hun en, der har fået tæsk og kryber (det er IKKE TILFÆLDET !!!!!!) og tisser ikke - hvilket resulterer i at hun efter lidt tid, sætter sig og tisser indenfor.

Når vi går tur og hun først har tisset en gang går hun og småtisser/markere som hun normalt gør uden at det virke til det gør ondt.

Hun er glad, tilpas og spiser som hun plejer.

Jeg HAR været ved Dyrelægen med hende her til aften, der er lavet en urintest; ingen blod i urinen så ingen blærebetændelse. Det eneste, som var "unormalt" var koncentrationen i tisset som lå på max.

Dyrelægen vil lave en yderligere dyrkning ift. Krystaller i tisset, men det ville under hende at det var der, da der ofte også er en smule blod så. Det får jeg svar på i morgen.

Alt efter hvad dyrkningen viser, skal der selvfølgelig laves yderligere prøver og behandling.

Er der nogle, det har oplevet lignede? Og såfremt hvad var der galt?

Jeg har også overvejet om det er form for ændret adfærd hos hende, men så undre det mig, at hun på andre tidspunkter ikke har ændret adfærd.

Det skal lige siges at hun er steriliseret - så heller ingen livmoderbetændelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun vil ikke tisse
Kommentér på:
Hun vil ikke tisse

Annonce