1.328 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvad er der galt med min hund? Hvad er der galt med min hund?

Hej HG. Håber at der er nogen som har et bud på hvad der kan være galt med min lille mops.

De sidste par dage har han ikke været sig selv og med det mener jeg, at han plejer at være frisk og glad hele dagen.

Han virker ikke sløj eller dårlig, han er bare mere stille og ikke den lille glade mops i disse dage.. Han virkelig lidt depressiv, måske keder han sig bare? Men han kommer da ud og leger med hans venner i hundeskoven?

Har hunde bare nogen perioder hvor de ikke er sig selv, eller kan det måske være noget andet?
Min kæreste sagde at han havde trukket vejret dybt for 2 nætter siden og så kastet op. (Ikke noget nyt i det) og i går nat gik han rundt og kunne ikke falde til ro i 30 min.

Det skal lige siges at han har allergi og klør noget i disse dage, desuden har han også lige fået en gang ørebetændelse igen.

Vi tager selvfølgelig til dyrlægen i morgen, men indtil da, er der så nogle kloge hoveder herinde?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der galt med min hund?
  • #2   11. sep 2014 Det kan jo godt være allergien og de ører der irriterer ham, han kan være utilpas og have ondt.
    Der er en rigtig dygtig dyrlæge i Ålborg der er god til det med allergi, det er Michael Butler, ham synes jeg I skal ringe til, han skal nok finde ud af, hvad der er galt.

Rigtig god bedring med ham.

• #3   11. sep 2014 Tak for jeres svar smiley
    - ja det er nok det, ville bare lige høre om det kunne være noget andet? Man bliver lige pludselig så urolig når det omhandler ens lille baby smiley

Vi er allerede i et forløb ved Michael, men Michael har ferie smiley så vi tager til min faste dyrlæge i morgen.

• #4   11. sep 2014 Nå øv, men han vender jo tilbage smiley

• #5   11. sep 2014 Ja D. 23 september, fanger ham altid når han er på ferie... Typisk smiley det skete også i sommeres smiley

• #6   11. sep 2014 Det må I lige koordinere noget bedre!

• #8   12. sep 2014 Jeg har ikke et bud på hvad det kunne være, men i kan da lige gribe knoglen og ringe til dr. dyr, så er i da på den sikre side (:

• #9   12. sep 2014 Og rigtig godt bedring (:

• #10   12. sep 2014 Vi ringede i onsdags, hvor vi fik at vide at vi skulle se det an. Men nu kommer weekenden jo og vil være på den sikre side.

Mht. Opkastning, så siger folk at det ligger til racen? Fransk, mops osv.
    Det sker nogen gange om måneden.

• #19   12. sep 2014 Jeg siger ikke, at det er normalt for racen at kaste op, men skriver blot at flere folk skriver det og det forekommer ofte i min omgangskreds med de fladsnuede hunde.

Vi venter ved dyrlægen nu smiley

• #21   12. sep 2014 Ja han kaster op nogen gange, men mest fordi at han spiser meget græs. Men lige for tiden at den også lidt gal med maven pga. hans allergi, så vi prøver os frem med forskelligt foder, som maven ikke altid lige er med på (men i samarbejde med dyrlæge).

Nu har vi været ved dyrlægen og ja den var gal med Muffins øre, som der er øregangsbetændelse i (igen) men det er pga. allergien, som går i hans øre, øjne og nogengange armhuler. Vi er stadig ved at finde et foder som Muffin kan tåle og som hans mave vil acceptere, dette er en længere process og jeg er ikke bekymret, hvis min hund kaster op i denne periode, det er vi vant til.

Jeg oprettede emnet i går aftes, fordi jeg blev bekymret og ville lige høre HG ad, da hans adfærd havde ændret sig, men dyrlægen mener, at det er fordi hans allergi driller ham.

Kommentér på:
Hvad er der galt med min hund?

Annonce