Hvad er der galt med min hund? Hvad er der galt med min hund?
Hej HG. Håber at der er nogen som har et bud på hvad der kan være galt med min lille mops.
De sidste par dage har han ikke været sig selv og med det mener jeg, at han plejer at være frisk og glad hele dagen.
Han virker ikke sløj eller dårlig, han er bare mere stille og ikke den lille glade mops i disse dage.. Han virkelig lidt depressiv, måske keder han sig bare? Men han kommer da ud og leger med hans venner i hundeskoven?
Har hunde bare nogen perioder hvor de ikke er sig selv, eller kan det måske være noget andet?
Min kæreste sagde at han havde trukket vejret dybt for 2 nætter siden og så kastet op. (Ikke noget nyt i det) og i går nat gik han rundt og kunne ikke falde til ro i 30 min.
Det skal lige siges at han har allergi og klør noget i disse dage, desuden har han også lige fået en gang ørebetændelse igen.
Vi tager selvfølgelig til dyrlægen i morgen, men indtil da, er der så nogle kloge hoveder herinde?
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.247
Der er en rigtig dygtig dyrlæge i Ålborg der er god til det med allergi, det er Michael Butler, ham synes jeg I skal ringe til, han skal nok finde ud af, hvad der er galt.
Rigtig god bedring med ham.
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 296
- ja det er nok det, ville bare lige høre om det kunne være noget andet? Man bliver lige pludselig så urolig når det omhandler ens lille baby
Vi er allerede i et forløb ved Michael, men Michael har ferie
apr 2011
feb 2012
apr 2011
maj 2012
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 398
maj 2012
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 398
feb 2012
Mht. Opkastning, så siger folk at det ligger til racen? Fransk, mops osv.
Det sker nogen gange om måneden.
feb 2012
Vi venter ved dyrlægen nu
feb 2012
Nu har vi været ved dyrlægen og ja den var gal med Muffins øre, som der er øregangsbetændelse i (igen) men det er pga. allergien, som går i hans øre, øjne og nogengange armhuler. Vi er stadig ved at finde et foder som Muffin kan tåle og som hans mave vil acceptere, dette er en længere process og jeg er ikke bekymret, hvis min hund kaster op i denne periode, det er vi vant til.
Jeg oprettede emnet i går aftes, fordi jeg blev bekymret og ville lige høre HG ad, da hans adfærd havde ændret sig, men dyrlægen mener, at det er fordi hans allergi driller ham.
Hvad er der galt med min hund?