Dansk svensk gårdhund gøen. Dansk svensk gårdhund gøen.
Hejsa. Jeg kunne godt tænke mig en dansk svensk gårdhund, og jeg har selvfølgelig googlet rundt, for at finde en masse Info om racen.
Jeg ville gerne hører jer, hvad jeres erfaring med dansk svensk gårdhunds, gøen?
Jeg kan læse mig frem til at de gør rigtig meget, men ville egentlig gerne hører om i er enige i det?
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 332
Men jeg kender da også nogle gårdhunde der gør meget.
Men træner man det på den rigtige måde (og der er sikkert en del måder der kan betegnes som den rigtige) så mener jeg man kan lære den ikke at gø eller i det mindste holde det på et minimum
sep 2013
Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 93
sep 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Der er nemlig mange delte erfaringer, men kan det ikke også have noget med at hunden ikke bliver aktiveret nok, eller mangler opmærksomhed ?:)
For jeg tænker lidt at de fleste hunde gør når der bliver ringet på døren, og hvis deres uvenner går forbi?
dec 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 290
Min brors fx ved godt han ikke må, og du kan se på ham han godt ved det, men han instinkter gør han bare ikke kan lade vær, lige meget hvor presset han så ser ud, fordi han netop godt ved han ikke må. Og nej min brors mangler ikke aktivering eller opmærksomhed. Han lever bare op til det de oprindeligt er lavet til.
nov 2013
Følger: 22 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 389
Altså man må vel forvente når man anskaffer sig en hund at den af og til vil gø, det er jo en gårdhund. men jeg har da ikke oplevet meget gøen med nogen af mine.
Har haft stor succes med at aflede deres opmærksomhed med legetøj når de bjæffer.
nov 2013
Følger: 22 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 389
sep 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.480
Dansk svensk gårdhund gøen.