hjælp angående Yorkie {{forumTopicSubject}}
Hej alle jeg har et problem med min hund, håber nogen kan hjælpe mig.
Min Hund har nu gået i den sidste times tid og lavet en underlig lyd. en slags hikke. som ikke er almindelig hikke.
Hun gjorde det forleden aften hvor hun til sidst kastede op og så var hun ok igen.
Igår var der ingenting, men så kom det igen her til aften.
Hun går rundt i huset og kan ikke finde ro. hun slikker på gulvtæppet som hun normalt aldrig gør og så slikker hun sig om munden... Lukkede hende ud før, hvor hun så gik igang med at spise græs. som de nu gør når der er noget med maven. men der kommer bare intet retur.
Er der nogle som kender til det her????!
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 3.790
Hvis det er en hvalp, kunne det tyde på, at den har orm (det kan det selvfølgelig også være, hvis det er en voksen hund).
nov 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Tænkte også orm. Men ville symptomerne så ikke være der hele tiden og i sammenhængende dage?
Det her kommer med flere dages mellemrum.
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 3.790
nov 2008
http://www.hundegalleri.dk/video/diverse_hund/41792-yorkie_problem
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Orm, kennelhoste, vrøvl med maven.. En god ide at vise dem videoen.
nov 2008
Men en form for hikke som ikke er almindelig hikke.
Tænker om hun kan have noget siddende som skal op. men kan det sidde i så lang tid... Hun gjorde det forleden dag der så jeg det for første gang. hun gjorde det i et par timer og så kastede hun op og så forsvandt det. nu det så kommet igen her til aften. der har intet været hele dagen. hun har spist og har leget osv som hun plejer.
Du kan se det på videoen som jeg har lagt ind. der kan man se hvad det er hun gør og som hun har gjort de sidste par timer.
nov 2008
Og ja god ide at vise dem videoen.
Kennelhoste tror jeg ikke det er da der ingen lyd kommer.
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 37
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 965 Svar: 18.281
hjælp angående Yorkie