1.284 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Rottefar
Rottefar
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18

Das Tierhotel - læs det med småt !!! Das Tierhotel - læs det med småt !!!

Så er jeg færdig som kunde hos Tierhotel. Har ellers været meget tilfreds hidtil, men for 3 uger siden gik det så galt.
Jeg havde bestilt en 28 kg kasse som jeg plejer. Ca. halvdelen var hakket kallun. Kassen blev af uransaglige grunde forsinket undervejs, så jeg var jo noget mistænksom da pakkeposten endelig kom med den. Han er en flink fyr så jeg fik love at liste båndene af og fjerne låget på kassen, og ganske rigtigt, al indhold var fuldstændigt gennemoptøet. Det sejlede i kallunvæske fra poserne og hørmede godt. På med låg og bånd igen og retur med modtagelse nægtet.
Det er jo i min verden en transportskade som leverandøren (Das Tierhotel) er ansvarlig for, og de skal som leverandør rejse krav på mine vegne mod DPD og Postdanmark for en ødelagt forsendelse. Pice of cake - det har jeg da prøvet før ved handel med udenlandske netbutikker.
Men sådan spiller klaveret skam ikke hos Tierhotel. Jeg har nu ligget i papir- og tlf. krig med dem i 3 uger og hørt på den ene dårlige undskyldning efter den anden, og sagen er nu afsluttet med at de henviser til deres leveringsbetingelser for udenlandske kunder. Og det går kort og godt ud på, at man som udenlandsk kunde accepterer en leveringstid på op til EN UGE og jo dermed også automatisk accepterer at modtage optøet kød. Det skulle der ifølge de kloge mennesker hos Tierhotel så heller ikke være noget problem i. Man kan bare genfryse kødet ved modtagelse og så er alt helt fint. No problem !!!
De var vi så ikke liiige helt enige om. Jeg serverer fandme ikke genfrosset hakket kallun for min hund, og da slet ikke når jeg ikke ved hvor lang tid det har været optøet og ved hvilken temperatur det har været opbevaret efter at det er tøet op.

Det har så kostet mig 89 eur at skrive dette indlæg så jeg håber i synes det er pengene værd smiley
Til gengæld bliver HTHansen glad. Han gode gamle kunde har allerede indgivet den første ordre, og så må jeg leve med at skulle køre til Vipperød istedet for Roskilde. Til gengæld får jeg 100 % garanti for frisk frosset kød, og det betaler jeg gerne lidt ekstra benzinpenge for smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Das Tierhotel - læs det med småt !!!
  • #1   24. okt 2014 kort og godt ØV! jeg ville heller ikke genfryse, hvis jeg ikke vidste hvor længe det havde været optøet.

• #4   24. okt 2014 Så bliver fragtprisen sikkert også en helt anden hvis det skal afsted med frost eller kølebil..

• #7   24. okt 2014 Jeg fik lige en pakke i onsdags, alt var total bund frosset, og levering på 4 dage.

• #8   24. okt 2014 Jeg har bestilt hos dem mange gange, og det har aldrig været optøet, så jeg fortsætter som glad kunde. Selvfølgelig får det gang indimellem, men jeg har for mange gode oplevelser til at vælge dem fra på grund af en enkelt episode smiley

Men ærgerligt, det er det uden tvivl

• #12   25. okt 2014 Jeg har kun fået derfra en enkelt gang. Der gik fire dage fra forsendelse til jeg modtog det og det var fint.
    Det var stille og roligt begyndt at tø op.

I forhold til genindfrysning - det kan sagtens lade sig gøre på en sikker måde.
    Men det er klart, at hvis det har stået så varmt at der har været udvikling i forrådnelse og bakterier, så er det jo lige til at smide ud.

• #13   25. okt 2014 Jeg bemærkede i øvrigt det med småt, da jeg bestilte - så jeg vidste at det var på min egen risiko at jeg bestilte varene...

• #14   25. okt 2014 Jeg har een gang haft noget som var lidt optøet, men det var fordi jeg ikke lige fik kigget i skuret om onsdagen og først om torsdagen fandt jeg lappen i postkassen og det var i sommers med mange varmegrader smiley Så det var fuldstændig min egen skyld og der var stadig noget som var let frossent smiley Det frøs jeg altså bare ned...

Jeg har aldrig været utilfreds.. smiley

Kommentér på:
Das Tierhotel - læs det med småt !!!

Annonce