{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.672 visninger | Oprettet:

Min hund vil ikke sætte sig. {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Her til morgen kommer jeg hjem fra nattevagt. Skifter til regntøj og tager hunden på morgentur i skoven, hvor hun kan gå løs. Da vi har gået lidt, er det tid til lidt træning på turen. Der opdager jeg, at hun ikke vil sætte sig, når jeg beder hende om det. Hun har forstået, at hun skal sætte sig, for hun begynder på det, men stopper så.
Der er ikke noget at mærke på hende på turen, hun løber, står, går og snuser som hun plejer. Havde jeg ikke bedt hende om at sætte sig, havde jeg ikke opdaget noget.

I går aftes, spiste vi hjemme hos mine svigerforældre, der kunne hun fint sætte sig. Dog fortæller min mand, at hun ikke var meget for at sætte sig, da hun fik aftensmad lige inden sengetid.

Jeg må gerne røre hende, og løfte hendes bagpoter, men hun må jo have ondt, når hun ikke sætter sig.
Lige nu ligger hun i sofaen og sover. Hun hoppede selv op, satte sig inden hun lagde sig. Hun satte sig sådan, at hun sad skævt, med mere vægt på højre side.

Har I prøvet noget lignende? Og hvad ville I gøre.

Eftersom min hun er frisk på alle andre områder, hælder jeg mest til at se det lidt an (altså nogle timer). Men hvis I har en ide om eller ved hvad det kan være, må I meget gerne komme med jeres erfaringer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af køkken armatur 500 kr.
  • Installering af 3 genvexs anlæg med rør føring 23.600 kr.
  • Reparation af Texas plæneklipper (træksnor) 600 kr.
  • Sætte lampe i loft 350 kr.
  • Fjerne tapet 2.830 kr.
  • Fixet stue dør så den kan åbne og lukke uden støj 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund vil ikke sætte sig.
Kommentér på:
Min hund vil ikke sætte sig.

Annonce