945 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tapet-æder Tapet-æder

Argh!!!
Fella ved intet bedre, end at spise mit tapet... Problemet er, at hun gør det, når jeg kigger væk, så det har ikke noget at gøre med, at hun ikke vil være alene hjemme. For hun gør det jo også når jeg er hjemme, men bare er optaget af noget andet.
Jeg er ved at få grå hår af det, og mine vægge ligner snart et mine-felt.. smiley

Hvordan kan jeg vende hende af med det? Synes at det er svært at give hende et nej, når hun altid gør det, når jeg kigger væk...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tapet-æder
  • #1   4. nov 2014 Hvis hun har nogle yndlingssteder så kunne du prøve at smøre noget på der smager grimt. Hos os har tabasco været et effektivt middel til at vænne Perlen af med at gnaske i tapetet på et bestemt hjørne og at splitte dørmåtten ad.

• #2   4. nov 2014 Min mand har smurt peber blandet med vand de steder, hvor hundene har yndet at gumle i paneler og vægge.
    Begge vores har også glad gumlet væg selvom vi har været hjemme smiley

• #4   4. nov 2014 Sprøjt Cotivet sårspray på. Kia hader både lugt og smag (lugter af teatreesolie synes jeg).

Eller du kan prøve at bruge andet. Vi prøvede Tabasco etc. og hun slikkede det bare af, "gå væk hund og kat", antilick etc. var hun også bedøvende ligeglad med. Men Cotivet'en kan hun bare ikke have :o)

Den fås ved dyrlægen og er generelt god at have hjemme i tilfælde af at din hund får et sår der skal holdes rent :o)

• #5   4. nov 2014 Er jeg den eneste, der tænker at hunden skal have flyttet sin energi over på noget andet?
    Mental stimulering, frossen kong, spor .. et eller andet, der gør den træt i bolden.

• #6   4. nov 2014 keder den sig

• #7   4. nov 2014 Nu er det jo ikke altid fordi hunden er understimuleret og keder sig at den gnasker ting i stykker smiley Jeg var så heldig at få observeret hvad der skete to gange hvor min dober tyggede i dørmåtten: Hun så på ingen måde frustreret ud eller lignede en der kedede sig, da hun lagde sig på måtten efter at vi havde gået vores sædvanlige morgentur på 1 time med lidt indlagt træning. Hun tog skam et tyggeben med hen på måtten, men valgte så at gumle på både benet og måtten smiley Tabascoen fik hende til at nøjes med at tygge i tyggebenet.

• #8   4. nov 2014 Det er lidt svært at smøre der hvor hun bider. For hun bider aldrig det samme sted flere gange smiley

Malene - hun bliver stimuleret både med træning, snudearbejde, frosne ben, kong osv, så jeg aner ikke hvad jeg ellers kan gøre.

Tænderne er skiftet for længst smiley

• #9   4. nov 2014 hmm... så skal du måske ud i noget træning med et setup med fristende tapet og massere af ros og guf, når hun vælger tapetet fra.

Kommentér på:
Tapet-æder

Annonce