622 visninger
|
Oprettet:
"Dog Dancing" {{forumTopicSubject}}
Hej alle dejlige hunde galleri venner
Jeg har bare et lille spørgsmål, som jeg håber i kan svare på. Jeg har set mange videoer hvor hunde kan lave alle mulig fede tricks - og jeg fandt, frem til at man lære, det ved noget træning der hedder "Dog Dancing" jeg syntes det ser rigtig fedt - og sjovt ud.
Derfor ville jeg lige høre om der var nogen der ved hvor man kan gå til "Dog Dancing" henne? Og om det overhovedet er "Dog Dancing" Det hedder
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.453
Dogdancing er det uofficielle navn, i virkeligheden hedder det Heelwork to Music eller HTM. I HTM er der to grene: Freestyle og HTM. Freestyle er tricks til musik og HTM er nærmere "plads" i 10 forskellige positioner til musik.
Derudover er der i pr kommet noget der kaldes en færdighedsprøve, som er en trickprøve (uden musik).
Jeg synes det er en helt fantastisk sport, da man helt selv bestemmer sin musik og sine øvelser.
Der er kurser i det rundt omkring i landet, meld dig evt i Facebook-gruppen Dogdancing.dk, der er mange informationer.
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 61
mar 2008
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 61
Jeg bor i allerød, så jeg ved ikke om i ved om der er nogen der er tæt på Allerød??:)
mar 2008
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 2.199
En lille smagsprøve
"Dog Dancing"