{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

dog dancing {{forumTopicSubject}}

hej alle Hger
jeg har lige et spørgsmål som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.
jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vide noget mere om dog dancing.
Da jeg er en pige som syntes det er sjovt at lære min hund en masse små tricks, hvor jeg tænkte at det måske kunne kombineres med en disciplin som dog dancing eller HTM som jeg syntes jeg kan læse mig til at det også hedder ?
ville derfor rigtigt gerne vide om der er nogen som kender et sted på fyn, hvor man kan gå til det eller i det hele taget en måde man måske kunne komme lidt igang med det smiley

håber nogen kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dog dancing
  • #1   16. sep 2012 Du kan kombinere tricks i Dog dancing freestyle. Jeg tror at du får flere søge resultater på nettet hvis du søger "Heelwork to music" i stedet.

Du kan på DKK's side hundeweb undersøge om dine nærmeste træningspladsrr tilbyder HTM smiley men der findes også mange HTM instruktører og kurser udenfor DKK regi.

Du kan starte med at låne Mary Ray's bog "dans med din hund" mener jeg at den hefder. Der er også gennemgang af nogle "danse moves" i hendes bog "superhund"

Held og lykke med det smiley

• #2   16. sep 2012 Ville melde mig ind i dogdancing.dk gruppen på facebook og høre om nogle af dem på fyn ved om der er nogle der tilbyder træning/kurser så kan du også holde øje med da kurser tit bliver slået op der eller i hunde-kursus gruppen som det også kan betale sig og blive medlem af smiley
    du kan også være heldig der er nogle erfarne dogdancere der gerne vil sætte dig lidt igang.. mit indtryk er nemlig der ikke er så meget i jylland eller på fyn men noglegange bliver der holdt nogle endags eller weekendt kurser.

Emmy marie simonsen's it's showtime er en rigtig god bog og kan klart andbefales vis man vil igang smiley

• #3   16. sep 2012 tusind tak for jeres hjælp så har jeg lidt at gå ud fra smiley

Kommentér på:
dog dancing

Annonce