{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bravecto!?!
  • #1   11. nov 2014 Charlie er på sin anden pille nu og jeg har absolut ingen indvendinger smiley Jeg synes det virker som det skal og så er det nemt at give uden at fedte pelsen til smiley

  • #7   11. nov 2014 Jeg bruger det til min hund! Og har brugt det siden det kom ud. Har ingen lopper eller flåter haft.
    Han bliver brugt til udstilling, så er det så nemt ikke at skulle tænke på badning osv. Især nu hvor han er i waterwalker tre gange om ugen!


  • #8   11. nov 2014 Tak for svar smiley ville prøve den på min begge hunde . Men min tæve er stadig hvalp ville jeg så stadig kunne bruge den på hende ? Har prøvet at Google mig frem men syns ikke rigtig jeg får svar på det jeg søger

  • #10   11. nov 2014 Jeg bruger det til mine tre, fungerer perfekt på dem alle! smiley


  • #13   11. nov 2014 Virker fint her. Vil helt klart hellere give Vaks dem end det der skal i pelsen.

  • #15   11. nov 2014 Min var 12 uger da han fik det første gang han fik den til et par kilo højere da han ville vokse over den vægt, den pille han passede på det tidspunkt inden pillen var udløbet.
    Der er udført test hvor dosis er mange dobbelt. Uden man har set nogle bivirkninger.


  • #16   11. nov 2014 #6 Ja det er mange penge for EN pille (til 35-40 kg gav jeg knap 300,-) men så holder den jo heldigvis også i tre måneder smiley

  • #17   21. apr 2015 Min GD har fået Bravecto siden han var 6 mdr. 3 gange ialt nu.

    I det halve år er han begyndt at slikke sig mere og mere.
    Først var det bare sådan ud i luften han gjorde det. Senere begyndte han på kroppen.
    Vi havde slet ikke tænkt, at det kunne være pga pillen.
    Han var en del til dyrlægen i mange måneder pga uheld, infektion, øjenoperationer, torn i poten og en revnet negl, så vi troede i starten at det var stressrelateret.

    Efterfølgende blev han sat på allergikost, da det blev værre. Selvom hans hud ellers ser fin ud.
    Dagen efter at have givet ham 3. Bravecto-pille eskalerede hans slikkeri helt, og vildt, så derfor er mistanken nu på pillen. At der må være noget ifm dem, som han ikke tåler.
    Så nu venter vi spændt på at det er ude af kroppen igen. Har desværre bare læst om andre, hvor virkningen af pillen har været meget længe i kroppen ( ifm flåtbid )


  • #20   21. apr 2015 Ida, det ved jeg, men jeg læste om en, hvor den stadig havde en vis effekt efter et halvt år smiley

Kommentér på:
Bravecto!?!

Annonce