Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundefoder
  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #1   17. nov 2014 Jeg forhandler begge dele smiley

• #2   17. nov 2014 Min yngste hvalp havde det med fra opdrættere side, gigant varianten.

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 57
    #3   17. nov 2014 Per M.
    Nutra Nuggets og Nutra Gold bliver begge produceret af Diamond Petfoods i USA.
    Det er et ganske glimrende foder til prisen og mit indtryk er at smagen er helt i top, sammen lignet med lignende produkter.
    Du kan trygt fodre din hund med Nutra Nuggets eller Nutra Gold, hvis du vil give din hund et godt foder der er billigere men holder mindst samme kvalitet som Hills, Royal Canin, Eukanuba osv osv.

Mvh. Peter

• #4   17. nov 2014 Jeg overvejer at skifte til det men vil gerne Være sikker på at det er godt foder Før at jeg skifter

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#5   17. nov 2014 jeg har kunder som er rigtig glade for det og som Animaks siger er det mindst lige så godt, og jeg vil sige Nutra Gold, er bedre end mange af de mere kendte mærker smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#6   17. nov 2014 Det er godt foder ja, men om det er bedre eller på niveau med det du bruger nu, afhænger jo af hvad du bruger nu smiley

• #8   17. nov 2014 Mine forældre bruger Nutra Nuggets til deres Schæfertæve.
    Ikke noget jeg selv ville bruge.

• #9   17. nov 2014 Jeg synes det var vanvittige mængder afføring min hvalp leverede da han fik det.

• #10   17. nov 2014 Min opdrætter bruger også nutra gold og det vil jeg som udgangs punkt også gøre når vi får hvalp til feb. Men jeg synes ikke lige jeg har kunne finde forhandler i Esbjerg/ Varde området. Nogen der kan hjælpe ? smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#11   17. nov 2014 Vibeke t
    Det kan jeg klare, hvis det er smiley

• #12   17. nov 2014 Tja jeg syntes det er et udmærket foder, indeholder rimelige råvarer, der er korn i ja, men en del hunde fungerer bedst på foder med korn, mine fx;)

• #13   17. nov 2014 Maria: hvor bor du henne af? Påtænker ikke købe endnu, men rart at vide til den tid smiley

• Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

#14   17. nov 2014 skriver lige pb smiley

• #15   17. nov 2014 Må sige som MLA smiley Jeg fortrækker at gi mine hunde WB og TOTW så jeg ikke skal rende rundt med en indkøbspose pga. mine 3 tøser besørgede bjerge som "unge" da de fik foder med korn og div.andre fyldstoffer i.

Men jeg er også enig i at nogle hunde trives godt på foder med korn i, bl.a. hunde som konstant er sultne. Så det er igen en af de ting hvor man er nødt til at tænke på hver hund da alle i en flok ikke nødvendigvis har godt af det samme foder. smiley

Held og Lykke i foder junglen. smiley

• #16   18. nov 2014 Tak for alle svarene jeg bruger argon premium til min hund

Kommentér på:
hundefoder

Annonce