{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Hund og sukkerroe? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften lyder, så har terroristen fundet noget helt nyt, og slæbt en sukkerroe med hjem, som vi fandt på en sti på vej hjem..
Jeg kom så pludselig i tvivl, om der kan være noget i den, som hun ikke kan tåle... Hvis hun nu finder på at tage et par bidder af den smiley

Ved i noget om det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og sukkerroe?
  • #2   24. nov 2014 Det var også lidt der jeg landede smiley
    Jeg kan heller ikke forstille mig, at hun begynder at spise af den, det var mere for at være på den sikre side smiley
    Den ligger nu for sig selv i haven, så interessen er slet ikke stor, men med hjem, det skulle den altså smiley

• #3   24. nov 2014 Mine hunde har spist sukkerroer i årevis, og de er vilde med det. Det har aldrig givet problemer, andet end at jeg synes det er møg irriterende. Der er sukkerroer overalt, hvor jeg bor, og på det her tidspunkt af året, kunne der lige så godt være strøet frikadeller overalt langs vejene. Så vi kæmper lidt om hvorvidt, vi skal gå tur, eller vi bare skal stå stille og spise sukkerroer smiley .
    Jeg prøver så at begrænse det, da det ikke er godt for noget, men det er da sket at en af dem har slæbt en hel roe hjem, og har spist temmelig meget af en. Der er dog aldrig nogen, der har spist en hel, de kører trætte af det inden da.

• #4   24. nov 2014 bare et dumt blondine spørgsmål, men er det sukkerroer og ikke foderroer der er på markerne rundt omkring? eller er det det samme?
    foderroer bruges i stor stil til fx. køer, men ved da at både hest og grise sætter stor pris på det.
    der bruges også roer (roetrævler) i en del hundefoder, for fordøjelsen og mæthedens skyld, men det må vel være fra foderroer, eller?

• #5   24. nov 2014 Jeg tror ikke der er ret mange der bruger roer til deres kør mere. Langt de fleste har sukkerroer som jo så bliver til sukker (det havde i nok ikke gættet hva smiley )
    Men nej. Sukkerroer og foderroer er ikke det samme.

• #7   24. nov 2014 Så var jeg da ikke helt ved siden af, trods hårfarven smiley

• #8   25. nov 2014 Nu bor jeg på Lolland og her er der sukkerroer i stor stil. Vi har en af de sidste sukkerfabrikker, der stadig er tilbage. Jeg kan ikke gå mere end et par hundrede meter fra mit hjem uden at komme til en sukkerroemark, og i øjeblikket, hvor de bliver taget op er der både hele roer og småstykker overalt.

Kommentér på:
Hund og sukkerroe?

Annonce