Erfaringer, Patella, Århus dyrehospital Erfaringer, Patella, Århus dyrehospital
Jeg har et spørgsmål fra en veninde, som ikke er bruger herinde:
"Min Hund blev opereret for pathella for 6 uger siden. Hun var stadig halt efter 5 uger, så vi tog hende til røngten ved samme dyrelæge, Vi har altid benyttet Aarhus Dyrehospital, og har været meget glade for dem. Han indrømmer nu, at han har fejlopereret hende. Der går en skrue gennem hendes ben, som holder en knogle på plads. Den sidder 1 cm for langt igennem knoglen, hvilket giver hende store gener, og hun kan ikke bruge sit ben normalt. Han siger, at det er hans fejl, at den er så langt inde. Herefter siger han, at mange hunde lever med skruen hele livet, men at ligeså mange skal have den fjernet fordi den generer. Er der nogle, der har fået opereret deres hund for Pathella, som har fået skruen fjernet efterfølgende?
Nu har han jo indrømmet, at det var hans fejl. Vi kan først få hende opereret igen om 4 uger, fordi knoglen skal hele inden han tager skruen ud. Så nu skal hun gå på smertestillende i 4 uger.. Det er bare ikke et tilfredsstillende forløb ! Håber der er nogle,d er har lidt erfaringer de vil dele ud af :)"
Håber i vil hjælpe hende og komme med jeres erfaringer
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
Jeg har ellers kun gode oplevelser med Aarhus dyrehospital.
Erfaringer, Patella, Århus dyrehospital