1.845 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Ang ben til voksen hunde. Alle hund bør få et rigtig ben hver dag til hunden bisser Ang ben til voksen hunde. Alle hund bør få et rigtig ben hver dag til hunden bisser

Jeg kunne godt tænke mig og høre om jeres Forskellige holdninger til og give ens hund ben. Den ville kunne lige og hygge sig med når ejer ikke er hjemme.
Evt når ejer er på job.

Vi har selv en af de grå Schæfer tæv. Hun guffer 2 okse ben som ca vejer 400-500gr pr døgen samt hun får Royale Caine den poser der er til ekstrem arbejdes hunde på farten.Da hun arbejder hårt ved os når vi er ved hesten,

Vores Tæve få ben plus fuldfoder. Og på den måde holder vi hende i form ved hun altid er med på job ved vores ponyer........

Så kommer vi til den sværere del ang ben hvor meget vil i evt køb pr gang (Hvad plads er der evt i fryseren)

Og hvilken pris vil i hunde ejer give for vel opskårdt okse kød ben.

Disse her ben koster noget. Pga de er ned pakket på slagteriet og er så rene ben de kan bruges til suppe samtid. Da det er ortnet ben på selve slagteriet og som ville kunne bruges i supermarker som Super koge ben. Og så er der også lige prisen, Hvad vil i give pr kilo kvalitet udskåret og slagte på privat slagteri. Når i har hente her første gang. Og vi har hilst på hinanden Kan vi lever kassen næste gang i Randers eller ved motorvej akørlsen mod Århus- Ålborg

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang ben til voksen hunde. Alle hund bør få et rigtig ben hver dag til hunden bisser
  • #3   26. nov 2014 Han sælger ben.

Vi giver ben to gange i ugen. Hver gang udgør et måltid. Vi bruger alle slags rå ben.

• #5   26. nov 2014 Vi giver ben 3-4 gange i ugen også alle slags, men vi giver max 20 kr pr kilo med mindre det er fra hjort eller lign.

• #6   26. nov 2014 Jeg giver mine kun okseben ca 1 gang om ugen Det er ben som jeg får givet

• #7   26. nov 2014 Charlie bliver råfodret og får ben flere gange om ugen. Jeg køber okseribben ved den lokale slagter for 10 kr/kg når jeg tager en hel kasse ad gangen (10-12 kg). Dog er der meget lidt kød på så jeg ville gerne give lidt mere hvis der var mere kød på. De store suppeben bruger jeg ikke.Ellers får han ben fra svin, kylling, kanin og rådyr pt.

• #8   26. nov 2014 De hunde der ikke kan holde til ben må man jo passe med.
    Og derfor er alt kød knogler op skåret i 100gr og 200gr.
    Alle knogler skærs op som en steak på 100g-200gr-
    Så det med lår knoglen er en skrøne skal bare skæres enes hver gang.
    Og nu har vores eje Schæfer Bella hvert prøve klud ang knoglern med marv i og må sig har aldrig set tynd mave ved hende

• #9   26. nov 2014 Skriv venligst over PB.
    Så hitter vi ud af noget

Bare i sender alt ønske over PB
    Da jeg drager ned til min heste nu og går en del timer før vi er tilbage
    Så i må bærer over med os

• #12   26. nov 2014 Jeg ville ikke give ben når jeg ikke er hjemme.. I det hele taget foder uden opsyn..

10 kr. pr kilo er meget ok, hvis det er bærende knogler. Det kan mine de små alligevel ikke spise (og de store spiser heller ikke det hele af de bærende ben), så det er kun til hygge.
    spiselige ben med kød på vil jeg gerne give mere for.
    Jeg har så allerede et sted jeg køber mines ben. Og jeg er godt tilfreds, da jeg kan få flere typer og størrelser som passer til både 4 kg. hunde og 30 kg hunde.

• #15   26. nov 2014 Vores får ben 2-3 gange om ugen. ½ - 1 kg inkl. kødet, det erstatter så aftensmåltidet.

MEN ALDRIG som tidsfordriv, når de er alene hjemme - jeg vil ikke risikere at miste min hund. Ben gives ALTID under overvågning.

Jeg køber enten hos vores Barfforhandler eller den lokale slagter. Hos slagteren giver jeg 25 kr. for en bæreposefuld med ca. 5 kg blandede ben. Barfdamen er dyrere, men har bl.a. de gode kalvebrystben, der renser tænderne så godt til ca. 30 kr. kg.

• #16   26. nov 2014 Jeg ville aldrig give mine hunde gnaveben etc når jeg ikke er hjemme - de kan få noget galt i halsen, det kan splintre osv osv... Det er bare ikke en risiko jeg ville løbe. Min papmors yorkie var ved at blive kvalt i et stykke kylling og min far måtte lave Heimlich-manøvren på ham - tør slet ikke forestille mig hvad et splintret ben ville kunne gøre. Men kan godt forstå tanken - at de har noget at hygge sig med når man ikke er hjemme. smiley

• #17   26. nov 2014 De her ben er de ben der bliver brugt til hunde som min ejen.

Og det er i gemmen ælde Schæfer ejer som jo udlukket foder med ben og kød. Da de brugte deres hunde til sporten samt udstiler og han lavet aldrig om på hvad de fik. Vores hund har fået top kvalitet Kødben med masser af kød på.

Som andre også kunne få glæde af.

Her ved os foders der med Royal Cain til daglig Pro.Aktiv. Men nu vi også bruger ben med kød. Er hun sat godt ned i det produkt

• #18   26. nov 2014 I min optik lyder det fuldstændig vanvittigt med et kg ben OG tørfoder... smiley

• #19   26. nov 2014 Undskyld mig lige en gang hvor læser du at hunde få 1kg ben plus tørfoder.

For det står godt nok ikke skrevet nogen steder i nogen af min oplæg.
    Men der i mod står der hun højest få 2+200gr pr dag. Og jo mere kød minder fuldfoder

• #20   26. nov 2014 Der står i starten at hun får 2 gange i døgnet hver på 400-500 g

• #21   26. nov 2014 Jeg kunne heller ikke drømme om at give ben når jeg ikke er hjemme

• #23   26. nov 2014 Birgitta Hvad er det du hentyder til her
    For der kan da godt laves Labels på kassen så er det jo lige pluslig .med moms.
    Alt Bene fra denne slagter er dyrlæge kontroller ved slagt af dyret.

• #25   26. nov 2014 Assentoft 8960 Randers Sø.
    Eller som vi ofte gør hvis folk kommer af Motorvejen. Lever vi gerne ved afkørselen.

• #26   26. nov 2014 Og grund dr ikke står noget på min profil er jeg bruger heste galleriet i stedet for.

• #27   26. nov 2014 Det er ikke for at genere nogen, men det er dælme lidt en kringlet tekst at forstå korrekt.

Men dels må man ikke annoncere i forummet - og dels, så 35kr pr kg? For okseben? Jeg plejer at give 10kr pr kg - for godt opskåret okseben, som er lavet med henblik på hundene men sagtens kan bruges til suppeben om jeg ville det - MED moms smiley Fra dyr jeg ved hvor kommer fra og en slagter der er oplyst.

• #28   26. nov 2014 Det lyder meget dyrt, hos min slagter er okseben til hunden gratis;)

• #29   26. nov 2014 Det er da godt i kan få de ben gratis. Men gå ind og bestille en 40-60stk tror du da så det er gratis.
    Og her går man og siger hunde er ens beste ven og så sider hunde ejer med en hund og kommenter negativt. Her snakkes om 50-100ben til folk der ikke kan å ander steder.......
    Nå men når du har læst det her er emnet afsluttet har fådet nye kunder så hygge

• #31   26. nov 2014 Poul T
    Ja, benene er også gratis hvis man henter mange.
    Jeg henter ben på et lille slagteri, og tænk, de er gratis, selv om jeg henter både 2 og tre sække på str. med sorte skraldesække.

Slagteriet er glad for at slippe af med benene, for ellers så skal de betale for at komme af med dem.

Og dine ben er alt alt for dyr, selv på et barfcenter eller hos en slagter, hvor der betales både skat og moms er de billigere.

• #32   26. nov 2014 Må hunde godt få ben fra fjerkræ?
    Siger man ikke at de splintre i hundens mave?

Kommentér på:
Ang ben til voksen hunde. Alle hund bør få et rigtig ben hver dag til hunden bisser

Annonce