Ang ben til voksen hunde. Alle hund bør få et rigtig ben hver dag til hunden bisser Ang ben til voksen hunde. Alle hund bør få et rigtig ben hver dag til hunden bisser
Jeg kunne godt tænke mig og høre om jeres Forskellige holdninger til og give ens hund ben. Den ville kunne lige og hygge sig med når ejer ikke er hjemme.
Evt når ejer er på job.
Vi har selv en af de grå Schæfer tæv. Hun guffer 2 okse ben som ca vejer 400-500gr pr døgen samt hun får Royale Caine den poser der er til ekstrem arbejdes hunde på farten.Da hun arbejder hårt ved os når vi er ved hesten,
Vores Tæve få ben plus fuldfoder. Og på den måde holder vi hende i form ved hun altid er med på job ved vores ponyer........
Så kommer vi til den sværere del ang ben hvor meget vil i evt køb pr gang (Hvad plads er der evt i fryseren)
Og hvilken pris vil i hunde ejer give for vel opskårdt okse kød ben.
Disse her ben koster noget. Pga de er ned pakket på slagteriet og er så rene ben de kan bruges til suppe samtid. Da det er ortnet ben på selve slagteriet og som ville kunne bruges i supermarker som Super koge ben. Og så er der også lige prisen, Hvad vil i give pr kilo kvalitet udskåret og slagte på privat slagteri. Når i har hente her første gang. Og vi har hilst på hinanden Kan vi lever kassen næste gang i Randers eller ved motorvej akørlsen mod Århus- Ålborg
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.769
Vi giver ben to gange i ugen. Hver gang udgør et måltid. Vi bruger alle slags rå ben.
jan 2013
Følger: 27 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 515
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.350
sep 2014
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 8
Og derfor er alt kød knogler op skåret i 100gr og 200gr.
Alle knogler skærs op som en steak på 100g-200gr-
Så det med lår knoglen er en skrøne skal bare skæres enes hver gang.
Og nu har vores eje Schæfer Bella hvert prøve klud ang knoglern med marv i og må sig har aldrig set tynd mave ved hende
sep 2014
Så hitter vi ud af noget
Bare i sender alt ønske over PB
Da jeg drager ned til min heste nu og går en del timer før vi er tilbage
Så i må bærer over med os
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
10 kr. pr kilo er meget ok, hvis det er bærende knogler. Det kan mine de små alligevel ikke spise (og de store spiser heller ikke det hele af de bærende ben), så det er kun til hygge.
spiselige ben med kød på vil jeg gerne give mere for.
Jeg har så allerede et sted jeg køber mines ben. Og jeg er godt tilfreds, da jeg kan få flere typer og størrelser som passer til både 4 kg. hunde og 30 kg hunde.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.194
MEN ALDRIG som tidsfordriv, når de er alene hjemme - jeg vil ikke risikere at miste min hund. Ben gives ALTID under overvågning.
Jeg køber enten hos vores Barfforhandler eller den lokale slagter. Hos slagteren giver jeg 25 kr. for en bæreposefuld med ca. 5 kg blandede ben. Barfdamen er dyrere, men har bl.a. de gode kalvebrystben, der renser tænderne så godt til ca. 30 kr. kg.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.863
sep 2014
Og det er i gemmen ælde Schæfer ejer som jo udlukket foder med ben og kød. Da de brugte deres hunde til sporten samt udstiler og han lavet aldrig om på hvad de fik. Vores hund har fået top kvalitet Kødben med masser af kød på.
Som andre også kunne få glæde af.
Her ved os foders der med Royal Cain til daglig Pro.Aktiv. Men nu vi også bruger ben med kød. Er hun sat godt ned i det produkt
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.473
sep 2014
For det står godt nok ikke skrevet nogen steder i nogen af min oplæg.
Men der i mod står der hun højest få 2+200gr pr dag. Og jo mere kød minder fuldfoder
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.082
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.082
sep 2014
For der kan da godt laves Labels på kassen så er det jo lige pluslig .med moms.
Alt Bene fra denne slagter er dyrlæge kontroller ved slagt af dyret.
sep 2014
Eller som vi ofte gør hvis folk kommer af Motorvejen. Lever vi gerne ved afkørselen.
sep 2014
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 2 Svar: 921
Men dels må man ikke annoncere i forummet - og dels, så 35kr pr kg? For okseben? Jeg plejer at give 10kr pr kg - for godt opskåret okseben, som er lavet med henblik på hundene men sagtens kan bruges til suppeben om jeg ville det - MED moms
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
sep 2014
Og her går man og siger hunde er ens beste ven og så sider hunde ejer med en hund og kommenter negativt. Her snakkes om 50-100ben til folk der ikke kan å ander steder.......
Nå men når du har læst det her er emnet afsluttet har fådet nye kunder så hygge
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 31 Emner: 186 Svar: 10.556
Ja, benene er også gratis hvis man henter mange.
Jeg henter ben på et lille slagteri, og tænk, de er gratis, selv om jeg henter både 2 og tre sække på str. med sorte skraldesække.
Slagteriet er glad for at slippe af med benene, for ellers så skal de betale for at komme af med dem.
Og dine ben er alt alt for dyr, selv på et barfcenter eller hos en slagter, hvor der betales både skat og moms er de billigere.
jun 2012
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 34
Siger man ikke at de splintre i hundens mave?
Ang ben til voksen hunde. Alle hund bør få et rigtig ben hver dag til hunden bisser