1.316 visninger
|
Oprettet:
Smerter i ryg/lænd :-( {{forumTopicSubject}}
Min lille mops fik i onsdags smerter i sin ryg/lænd efter en tur i hundeskoven. Han kan ikke gå op af trapper eller hoppe op og ned af sofaen osv. Det er tydeligt at han har mange smerter
Dyrlægen har undersøgt ham og givet ham smertestillende til 15 dage og han skal holdes i ro. Konklusionen var at han har fået et hold/vrid i ryggen..
Er der andre som har oplevet lignende før? og er der nogen som har en god ide til aktivering, når han skal holdes i ro, hvilket er svært, når han normalt er en meget aktiv hund.
Gode råd modtages med kyshånd
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 245 Svar: 9.461
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
jul 2006
jul 2006
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 293
Min dyrlæge har blot undersøgt ham og givet ham smertestillende og sagt han skal holde sig i ro i 10-15 dage...
Men jeg tænker at når de 10-15 dage er gået, skal han til noget kontrol og evt. røntgen hvis der ikke er bedring... Min mops er meget aktiv og er vant til lange gåture og vild leg, så det skal han nok ikke lige starte op med som det første efter hvileperioden,,,
Tror ikke at min dyrlæge har røntgenudstyr, for han tog ikke noget røntgen af ham, kan evt. være at jeg skal tage til et af de større dyrehospitaler her i Aalborg..
Det er rigtigt hårdt at se sin hund have så ondt og bare ligge og kede sig.. Nu må tiden vise om det går over af sig selv, ellers skal jeg nok bare gang i det hele med kiropraktor og evt. hundesvømning..
*KJ og bettefisen* - var det så en diskus og hvor længe gik der før han var OK igen?
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 293
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 893 Svar: 11.797
Han var klar igen efter han lagde de smertestillende. Kan ik huske om han fik dem en uge eller lidt længere.
Men reelt ved vi jo ik om det ik gjorde ondt mere efter er par dage, da han jo var på smertestillende.
Smerter i ryg/lænd :-(