{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.705 visninger | Oprettet:

Hvordan gør jeg tæve fortrolig med fødekassen? {{forumTopicSubject}}


Hej derude.

Min dejlig tæve er drægtig og har termin om en uges tid, fødekassen er klar og vi har vist hende den.
Men hun virker ikke synderlig intressert i den og ligger der heller ikke om natten eller på andre tidspunkter, nogen gange lige op ad den.men ellers ingen interesse.
Men jeg læser at det er vigtigt at man gør hende tryg ved fødekassen, men hvordan vender jeg hende til den den, hun vil stadig gerne bare være inde ved os og oppe i sofaen som hun plejer?
Kommer det måske af sig selv eller kan jeg gøre noget ekstra for at hun synes om fødekassen?

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør jeg tæve fortrolig med fødekassen?
  • #1   1. dec 2014 Hvad er det for en tæve der skal have hvalpe? smiley

  • #4   2. dec 2014 Foder hende der inde. Hyggestunder der.

  • #5   2. dec 2014 Jeg studser over 'inde ved os'. Nogle tæver er meget sociale og vil helst have kassen står hvor hun er tryg og plejer at opholde sig. Eller i hvertfald så hun kan se jer. Det skal du jo vurderer. Det kommer også an på hvordan jeres familie er, om hvor der kan være ro og tryghed samtidig.

  • #10   21. jan 2015 Hej folkens. Tak for svar. Det løste sig rigtig fint det hele. smiley
    Jeg forstår ikke helt jeres, "jeg håber ikke det er nogle af dine hunde?"
    Var det fordi i synes hun er for gammel, for ung? Det er i hvert fald gået super fint alligevel smiley
    Nisha har ingen livmor, så ingen hvalpe der smiley

    Mvh


  • #13   22. jan 2015 Nåh for faen, det vidste jeg godt nok ikke smiley men det var nu heller vores plan at hun overhovedet skulle have hvalpe smiley
    Men ja det er skønt at det gik godt, og vi har fem sunde og livlige hvalpe herhjemme. De er klar til at flytte her 1.feb. Så hvis nogen selv eller kender nogen der mangler en bette my der bliver til en stor bamse senere, må i endelig ringe og komme ud og besøge dem. tlf 29 86 33 49


    profilbillede
  • #15   22. jan 2015 Ja ikk smiley de er så nuttede at jeg nææææsten har lyst til at beholde dem alle smiley

    Ja jeg undersøgte det godt inden da, men der er en kæmpe risiko for at der udvikler livmor betændelse og/eller livmor kræft på morhund. og det turde jeg ikke risikere med chili. (ingen fortalte mig at det åbenbart også var en stor risiko ved at lade hende føde i den alder, så det vidste jeg slet ikke.)
    Så nu er jeg bare skide glad for det hele er gået super. Første og sidste gang for chili ;D


  • #17   22. jan 2015 Heldigt at det gik godt. smiley

    Men altså det er ikke "nogens" ansvar at du ved ting vedrørende avl. Ansvaret er dit alene.


  • #18   24. jan 2015 Anne Julie F: du skulle bare lige af med noget syrligt var.. smiley håber også du har haft en herlig dag smiley


Kommentér på:
Hvordan gør jeg tæve fortrolig med fødekassen?

Annonce