Det kløer over alt på ryggen {{forumTopicSubject}}
Hej alle, Trille har i noget tid "gnuppet og kløet sig". Men det er ikke en , jeg har lopper kløen. Det er hele hendes ryg.
Jeg har trimmet pelsen af hende, og vasket hende grundigt, alligevel kløer hun sig når jeg berører hendes ryg? altså, hvis jeg bevæger fingrene ligesom hvis jeg kløer hende så kører bagbenene på hende.
Da jeg vaskede hende kunne jeg se hende reagere på vandet, alt bare det at vandstrålerne løb hen ad ryggen udløste det kløe effekten, der er intet at se. Måske havde hun en smule mere skæl, men skællen er væk.
Det eneste er måske en lille sort prik som kløer ret meget, men det er jo ikke kun ved den at det kløer. Hvad søren kan det være? Og er det noget jeg skal få undersøgt?
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.624
Min venindes hund Agnes havde et meget slemt nældefeber .
Problemet med Trille er at efter jeg trimmede hendes pels væk, og vaskede hende, så har der været intet at se.
Hun er ikke rød, hun har ikke noget skæl, det kløer bare ved berøring.
Vi har en tid til imorgen, min dyrlæge snakkede om at prøve binyrebarakmol? Han tror det kan være en form for allergisk reaktion. Hvis det tager det, så skal vi til at udlukke ting og sager
mar 2007
(på trille)Det sjove at kløen er opstået inden for en uge, altså her og nu hun ikke rigtig ruller sig mere. Plus pelsen er væk, også det røde skær. Det rødeskær kommer af "vand" og af at hun slikker sig.. Men som sagt vi prøver dr. dyr imorgen, også må vi se om det virker
mar 2007
mar 2007
Hun fik binyrebarkamol. Så håber jeg det tager kløen
Det kløer over alt på ryggen