{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Eftermiddagstur med kamera {{forumTopicSubject}}

Det er ikke så ofte længere at får kameraet med når det er mine egne hunde jeg er ude at lufte, men det skønne vejr i dag, lagde da lige op til at få taget lidt billeder.

hundene var ikke helt enige desværre. Min ellers super seje modelhund Reiki, nægtede helt at samarbejde, og stressbomben Gaia havde mere travlt med at gø og stresse og være helt på tværs -er det ikke bare typisk, at kræene lægger helt andre planer end man selv smiley smiley

Nå, men et enkelt nogenlunde vellykket billede af Gaia blev det da til inden lyset helt forsvandt.

-andre der har slæbt kamera med ud i det gode vejr?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftermiddagstur med kamera
  • #1   6. dec 2014 Hold nu k***, hvis bare jeg havde halvt så meget energi, som der ligger i det dejlige billede af Gaia smiley

• #2   6. dec 2014 Hehe, Gaia er bindegal smiley

Og ja, lidt af den energi måtte osse godt smitte af på mig af og til hehe

• #3   6. dec 2014 FEDT billede smiley

Har også været ude at tage lidt billeder smiley

profilbillede
  • #4   6. dec 2014 Hele banden smiley smiley

profilbillede
  • #5   6. dec 2014 Einstein -huskyer og mutter er altså utroligt flotte sammen med efterårsfarver, dejligt billede smiley

• #6   6. dec 2014 hehe, sådan et fællesbillede tør jeg ikke gøre mig forhåbeninger om. Jeg kan sagtens få mine til at sidde/stå sammen, men det ender ALTID ud med hunde der kigger i alle andre retninger end ønsket (og aldrig i samme retning), eller at den ene giver sig til at snuse, mens den anden kigger pænt på kameraet osv smiley

• #7   6. dec 2014 Og lige et sidste af Dr. E smiley

profilbillede
  • #8   6. dec 2014 Jeg forsøgte også virkelig at få et billede hvor de alle kiggede ind i kameraet - Med resultatet at de rendte ind i kameraet i stedet xD

• #9   6. dec 2014 I dag har vi haft store bagedag så ingen billeder i dag men i forgårs var jeg ude efter mørkets frembrud og eksperimentere lidt.
    Mit kamera og min blitz ville så ikke rigtig samarbejde da jeg endelig fandt ud af hvordan blitzen og reflektoren skulle stå så jeg fik ikke så meget der kunne bruges.

profilbillede
  • #10   6. dec 2014 Synes ellers det er et cool billede du har fået -vil selv til at have sparet sammen til en ordentlig flash, indtil videre har jeg klaret mig med reflektor og naturligt lys. Men en flash giver altså mange sjove muligheder smiley

• #11   6. dec 2014 Heldigvis var Lobo i sit tålmodige humør så jeg fik da lidt smiley
    Dog ikke helt som jeg havde tænkt men jeg syntes de er ret fede alligevel.
    Især fordi det er første gang jeg har leget i mørke smiley

profilbillede
  • #12   6. dec 2014 Jeg er også ret glad for det første. smiley
    Syntes han tager sig godt ud i mørke den hvide køter smiley

EDIT:
    Angående blitz så kan jeg anbefale at kigge på mærket Metz.
    Jeg har den største fra Metz og er meget tilfreds.
    I forhold til den største fra canon følger den godt med og er en hel del billigere så når man aldrig har leget med blitz før så er den et godt alternativ smiley

• #14   6. dec 2014 Ja det giver en super fed effekt.

Jeg har gået og spekuleret i flash (og alt muligt andet lys-udstyr smiley ) siden jeg faldt over denne hjemmeside http://www.horse-photographer.co.uk/
    Synes han laver nogen helt fantastiske og meget kreative billeder. Der bliver altså leget noget med lys/mørke smiley

Men nu er jeg jo en fattigrøv, så må nok nøjes med en fornuftig flash og så se hvad man kan få ud af lidt arbejdslamper, reflektor osv istedet smiley

• #15   6. dec 2014 Tak for tippet, det vil jeg lige have i baghovedet

• #16   6. dec 2014 Jeg arbejdede jo i photocare i en periode og fik lov til at lege lidt i deres studie og når man så skulle tilbage til sit eget kamera og blitz så var det godt nok trist men det tvinger jo en til at tænke lidt kreativt når man ikke har store blitzlamper osv smiley
    Jeg har også forlangt at næste sted vi skal bo skal der være plads til at jeg kan lave studie når jeg engang får råd til diverse ting smiley

Det er bestemt ikke sidste gang vi leger i mørke på den måde.
    Det er bare irriterende at jeg ikke kan have ham uden snor men det må jeg jo leve med indtil han har lært ikke at jagte katte smiley

• #17   6. dec 2014 Åh ja, studie får jeg nok ikke liiiige sådan adgang til...

Ja uden snor går det nemmere. Reiki kan jeg ikke bare lige pille snoren af alle steder, men til fotografering går det. Han bliver pænt mens man tager en håndfuld billeder, så længe der er kiks i lommen...
    -altså lige indtil i dag hvor jeg ville fotografere ved en sø... han var for længst i vandet inden jeg overhovedet havde fået tændt for kameraet... skodhund smiley

• #18   6. dec 2014 Det er overraskende svært at tage billeder i studie smiley

Arh, du kan vel bare vente med at slippe ham til du har tændt kameraet og sat dig klar smiley
    Lobo er ligeglad med kiks hvis der er katte i nærheden.
    Han er blevet meget bedre.
    Der hvor jeg tog billederne i mørket der sad der på et tidspunkt en kat 15-20 meter fra os som han havde opdaget men han blev bare liggende pænt smiley
    Så det går den rigtige vej.

• #20   6. dec 2014 Anette -jeg synes faktisk hun er jævnt grim smiley Men en dejlig hund og meget charmerende, så holder af hende alligevel smiley

Elisabeth -ork jo, jeg kunne sagtens have stillet det hele an inden. men han PLEJER jo at være den perfekte model, som man bare placerer og så skyder løs til man er fædrig eller vil noget andet... Men i dag ville han altså åbenbart hellere svømme *suk*

Normalt foregår det mere sådan her (Her er han ved at blive vist til sit sted og der bliver han så til anden besked gives)

profilbillede
  • #22   6. dec 2014 Super skønne billeder smiley Har ingen hund, men var en tur ude i det dejlige vejr i dag og lufte kameraet smiley

profilbillede
Kommentér på:
Eftermiddagstur med kamera

Annonce