{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Første tur til dyrelægen {{forumTopicSubject}}

Så måtte ballademageren en tur til dyrelægen.

Meget tidligt i morges, da han skulle ud og tisse, kunne jeg lugte, at noget ikke var som det skulle være. *tænde lyset* oooh ooh.... min trætte hjerne sagde jeg skulle skynde mig tilbage under dynen, og lade som om at intet var sket - meeeen min fornuft talte højere. Den lille mand har tynd mave, og ikke BARE tynd mave... (skal nok spare jer for detaljerne, men det var en sprøjter smiley ) Så mutter her i gang med kost og spand... hold da op... Heldigt det var på min fridag så jeg ikke skulle tage fri...

Så vi måtte Op til en dyrelæge, og hun var heldigvis fantastisk sød. Hun snakkede meget med os alle, gennemgik alt på ham, så han kan lære det, klippede hans negle gratis, målte temperatur osv. han tog det hele så fantastisk flot.

Det kostede mig så lige 600 kr.. men er sikker på at Mesh ikke ville have noget imod lidt tynd mave engang imellem - for han synes at hjemmelavet skånekost er FANTASTISK!! smiley haha


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første tur til dyrelægen
Kommentér på:
Første tur til dyrelægen

Annonce