{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Er jeg bare en hønemor?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen.

Det kan godt være jeg bare er en hønemor over for Molly men her på det sidste har hun været MEGET stille, sovet meget, og været meget fraværende når hun har været sammen med os. Vi ved ikke om hun er ved at komme i løbetid men hvis hun er det kan det så være det??..hvis ikke hvad kan det ellers være??

Mange hilsner Diana

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg bare en hønemor??
  • #1   2. sep 2006 du skal ikke være ked af at du er en hønemor... de er kun godt at tænkte på om der måske ku være noget galt...

men desvære hr ingen tæve, så ved ikke om det kan være det...

held og lykke med hende

• #2   2. sep 2006 Daisy plejer at være meget opmærksomhedsøgende når hun er ved at komme i løbetid. Man skal helst kæle hende 24 timer i døgnet hvis det stod til hende :o)

Virker hun glad? Det skader jo ikke at tage til dyrlægen.
    Du kan prøve at ringe.

• #3   2. sep 2006 Anita: det er det jeg nemlig ikke forstår for hun er glad nok og har meget enerfi når hun er nedenunder ved hendes søster...men sådan plejer hun også at være oppe ved os.

• #5   3. sep 2006 Charlotte: ja jeg er meget en hønemor overfor hende men det har nok noget at gøre med at hun er min aller første hund....har overvejet dyrelægen men ville lige spørge mig til råds her inde..kunne jo være der var andre der havde oplevet det samme!?!

Kommentér på:
Er jeg bare en hønemor??

Annonce