835 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tævens adfærd i en løbetid? Tævens adfærd i en løbetid?

Min hund på 8,5 måneder er på 7. Dagen i hendes første løbetid. Omg.. Hun er bare blevet en helt andet hund smiley
Hun er bare ud af det blå blevet bange for vores gæster- og også mænd hun udemærket kender smiley
Hun er virkelig ynkelig.. Og så ja mega skeptisk og mærkelig når jeg Har gæster. I dag lå hun og skumlede under sengen da min veninde og jeg sad stille og roligt i sofaen.

Hvornår får jeg min gamle hund igen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tævens adfærd i en løbetid?
  • #1   16. dec 2014 senest om 14 dage...her er de to store begge i løbetid det er vel omkrig 12 og 14 dagene for dem begge...altså de er fuldstændig som forandrede.....såååå sexede, de er 9 og 12 år og hver gang, ja uudholdelige.....heldigvis er min lille hanhund ikke nem at dupere, hverken piber hyler eller gøer....men skal passe på han ikke kan komme ud til dem....den smiley

• #2   16. dec 2014 Har 3 tæver i løbetid lige nu. Der er såmænd ikke de store ændringer, bortset fra at Sissi har det med at forelske sig i Skovkatten (steril hunkat), hvilket medfører en del ret morsomme situationer. Hanhunden er godt tilfreds, bare han må være i samme rum som tøzerne - dog i bur smiley

• #3   16. dec 2014 Puha jeg syns ihvertfald at min hund er lidt mærkelig.. Bekræfter mig ihvertfald i at hun skal steriliseres til foråret!

• #4   16. dec 2014 Min ældste blev tilbagetrukket og ville helst ligge for sig selv bag en stol. Og så fik hun kort lunte overfor den yngste, dette varede 2-3 måneder efter løbetids start, efter hun blev steriliseret er hun altid i balance og en glad udadvendt hund.

• #5   16. dec 2014 Håber ikke det varer 2-3 måneder inden hun har det godt igen smiley

Men ja når hun er i balance igen så må hun steriliseres, for det her er da synd smiley

• #6   16. dec 2014 Mocca har været igennem hendes første løbetid, hun blev enormt morsyg og ville helst være i nærheden af min hele tiden, hun trak sig væk fra manden og gæster, noget hun aldrig gjorde ellers. Hun tissede en del mere og havde også uheld inde i den periode.
    Hendes løbetid sluttede midt oktober og har faktisk ca 1-1½ derefter igen været "normal"

• #8   26. apr 2015 Haha hun blev heldigvis helt normal igen men først ca 2,5 måneder efter. Da hun så var helt normal og tilbage til sit gamle jeg så blev hun steriliseret smiley

• #9   26. apr 2015 Lyder som min Nova, det tog også 2½ måned inden hun blev normal efter løbetid, blev enig med mig selv om at 5 trælse måneder om året var for meget, specielt for hende, så hun blev også steriliseret, og siden har hun bare været en hund i god mental balance

Kommentér på:
Tævens adfærd i en løbetid?

Annonce