13.617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Kalm tabletter Kalm tabletter

Ja, ville bare lige høre jeres erfaringer med kalm tabletter. Vi har nemlig købt dem til Lucky fordi det snart er nytårsaften. Men i går var der nogle der fyrede af, og jeg lagde mærke til at Lucky stadig er bange for fyrværkeriet? Oplever i det samme eller virker det på jeres hunde?
Tak på forhånd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalm tabletter
  • #1   23. dec 2014 De fleste af den slags piller, virker ikke fra dag til dag. De skal tages over en længere periode, for at have en ordentlig virkning smiley

• #2   23. dec 2014 Ok, Lucky har fået dem i 3 dage nu, så...

• #4   23. dec 2014 Mange piller gør hundene sløve, men de fjerner ikke angsten, hundene "orker" bare ikke at styrte i skjul på 2nano sekunder som normalt. Det jeg mener er at piller som regel gør at hundene opfatter de "farlige" ting som ellers, men oven i angsten kan de pludseligt ikke forstå at de er "rundt på gulvet" og deres ben ikke lystre dem som ellers. Måske ville en Thundershirt hjælpe din hund, den virker ved at "trykke" hunden på bestemte steder som så får den til at føle sig mere tryg, "Ligesom en baby der bliver svøbt" Tro mig jeg har prøvet mange slags piller til den ene af mine, og ingen har hjulpet, Nu får hun 2 af mine nerve/sovepiller og så klare hun sig så længe at jeg sidder ved siden af hende. Nogle hunde er ligeglade fra de er helt små "sådan en har jeg nemlig også og hun fatter ikke at "storesøster" opfører sig som hun gør når der fyres raketter af. Det underligste er at hende som er SÅ angst, hun er ikke skudræd, vi kan sagtens gå ture lige ved siden af en skydebane imens at det brager løs, men nytårs "knald er bare NoGo".

• #6   23. dec 2014 Min datters hund får dem ,jeg ved ikke hvor mange dag, hun har fået dem Men min datter siger, at hun kan mærke det på hendes hund ,den er blevet roligere, og lidt sløv i det smiley

• #7   23. dec 2014 Dogs are. Virker de på din hund, eller er der ikke blevet fyret så meget nytårs knald af endnu til at du har kunne se hvordan de virker ?

• #9   23. dec 2014 OK. Her hvor jeg bor "midt i storkøbehavn" er der underligt nok kun blevet fyret af i går aftes =1 gang "Skønt at folk er begyndt at tage hensyn til de mange hunde som bor her smiley Men det er da dejligt at vide at de piller kan hjælpe nogle hunde. Jeg forstår skam godt at du vil give stesolid selve nytårs aften. Håber at vapsen tager direkte til drømmeland imens det værste brageri og "lysshow" foregår.

Held og lykke til jer alle samt jeres 4benede guldklumper.
    Og i ønskes alle en
    Rigtig God Jul og et fantastisk godt Nytår "når vi når så langt" smiley

• #11   23. dec 2014 Min Tibbe fik altid angst dæmpende medicin fra dyrlægen nytårsaften. Og aldrig beroligende og det virkede på hende. Hun blev bedre til nytår ved det..

• #12   24. dec 2014 Vi prøvede også kalm i foderet, det virkede på Aston. Men han fik virkelig dårlig mave kort tid efter, så vi giver ham det ikke lige foreløbig. Vi brugte det istedet, til at mindske hans skudforbi, fordi han er skudrej. Men det er jo forskelligt hvordan de reagere, Aston er også bange for fyrværkeri, men vi har ikke brugt piller/tabletter mod fyrværkeri-angst før smiley

• #13   24. dec 2014 Lucky er så bange for fyrværkeri, at han farer rundt i huset mens han ryster vildt meget og tisser på gulvet ;(

Kommentér på:
Kalm tabletter

Annonce