Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mini collie
  • #2   23. dec 2014 Der er så vidt jeg ved, ikke noget der hedder en mini collie. Men mange forveksler sheltien med collien. En Shetland Sheepdog er ikke det samme som en collie, bare i ministørrelse - jeg vil også anbefale at du læser mere op på sheltien, hvis det er den, du er interesseret i, eller ser på, om collien passer bedre - for de er nemlig ikke helt ens smiley

• nicklas J
    nicklas J Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   23. dec 2014 det er lige netop den jeg mener. (var heller ikke lige helt sikker på navnet) smiley
    men kender i en der har en til salg?

• #4   23. dec 2014 Annoncer hører til i markedet, og det her er vidst mest en annonce. :o)

Jeg er enig med de andre - læs lige lidt op på racen, inden du anskaffer den. Uanset hvilken race du vil have. :o)

• #5   23. dec 2014 Hvis du ikke vidste, at det hed en sheltie, men troede at det var en mini collie, så vil jeg på det kraftigste anbefale dig - som de andre siger - at læse op på racen før du haster ud i at købe en smiley

Hvad kan din familie og dig tilbyde hunden? Hvor lang tid vil i gå ture med den? Hvor lang tid vil i bruge på at træne den? En sheltie er en aktiv hund og kræver, sådan set som alle andre hunde, en mængde motion og også mental stimulering - det er altså IKKE nok bare at gå en halv times tur med den morgen, middag og aften. Det er super vigtigt, at du og din familie sætter jer ind i hundens behov, før i køber den, for så kan i bedst muligt sikre jer, at både hunden og I får det bedste ud af hinanden smiley

Kommentér på:
mini collie

Annonce