{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Privat pasning af hunde {{forumTopicSubject}}

Et spørgsmål til hundefolket.

Vi har efter længere tids arbejde, endelig fået mulighed for at åbne vores projekt. Vi føler at der i Danmark er behov for et privat pasningstilbud for hunde- og katteejere i Danmark. Derfor har vi lavet en platform, hvor man kan give sit kæledyr hjemmelig pasning istedet for en boks på et pensionat, mens man er på ferie eller jule ophold hos sviger familien.

Hvad synes i om den ide? smiley

Ps. Hvis du vil tilbyde din ydelse i form af luftning eller pasning af hunde eller katte, så kontakt mig gerne. Du bestemmer selv pris og vilkår, vi formidler blot kontakten mellem hundejer og ydelsesgiver.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat pasning af hunde
  • #2   27. dec 2014 Det findes allerede flere steder bla. Hundesitter.dk
    Og en hel stak facebook grupper.
    Men der er vel plads til en mere.


  • #3   27. dec 2014 Jeg har heldigvis flere pasningsmuligheder hos familie og venner, hvis jeg er på ferie uden hund.
    Jeg ville ikke være meget for at sætte min hund i pleje hos nogen jeg ikke kender/hunden ikke kender. Men hvis det var nødvendigt synes jeg godt om ideen om privatpasning, i hvert fald hvis jeg har mulighed for at møde dem først.


  • #4   27. dec 2014 Jeg har sådan et pasningstilbud for små hunde her på Bornholm, hvor jeg bor. Jeg annoncerer lokalt og nogle kunder er kommet via anbefalinger fra andre.
    Dem der får passet hund her, kommer først på et besøg med deres hund, hvis det er første gang. Så kan mine hunde og pensionshunden se hinanden an og folk får en rundvisning.


  • #5   27. dec 2014 Jeg ville personligt aldrig benytte mig af det, jeg vil ikke overlade det ansvar til andre.

  • #6   27. dec 2014 Der er allerede steder der passer i eget hjem eller privatpasning hos private...

    Så nyt er det vist ikke smiley

    Og ingen af delene ville jeg benytte mig af - Jeg overlader ikke mine hunde til fremmede.


  • #7   27. dec 2014 Uh aldrig om mine hunde skal i fremmed menneskers hænder, det er jeg for stor en pyldermor til smiley

Kommentér på:
Privat pasning af hunde

Annonce