{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fryser min hund ?
  • #1   27. dec 2014 Hvis han suser rundt og virker glad så tror jeg ikke han fryser. Han løber sig vel til varmen vil jeg tro. Men hvad ved jeg om små hunde smiley Jeg har en stor golden bamse der elsker dette vejr smiley

  • #2   27. dec 2014 Små hunde fryser ikke, mine pinscher gør det ikke. smiley

  • #3   27. dec 2014 hvis han ikke viser tegn på at fryse, så tror jeg ikke han gør det..

    Det er tydeligt på lucky hvornår han fryser, for så vil han ikke være ude.. Da sneen lige var kommet, rendte han ud for det var jo skide mærkeligt og sjovt, indtil han faldt i en lidt bunke (Det skal jo ikke være så dybt før han er væk smiley ) så han havde sne over det hele, så kom han i tanke om hvor koldt det egentligt var og så skulle han ind..

    men når din ikke viser tegn på at fryse og render glad rundt, så tror jeg ikke du skal være bekymret. smiley


  • #4   27. dec 2014 Øh jo nogle små hunde fryser- ligesom at nogle store hunde fryser. Hvis din hund virker varm, løber rundt og hygger sig, ikke ryster mm - så fryser han nok ikke.
    Min på 3 kg uden et gram fedt for meget, og helt tyndpelset- HUN fryser og man er ikke i tvivl. Hun ryster, halen mellem benene ect når hun har fået nok. Hun har dækken/trøje på. Alt andet ville være synd.

    Din hund har pels/underuld ik?


    profilbillede
  • #5   27. dec 2014 Baby fryser her til vinter, så jeg har købt et dækken til ham.
    Det er meget forskelligt fra hund til hund smiley

    Hvis han virker glad og ellers opføre sig som han plejer, så tror jeg ikke han fryser.


  • #7   28. dec 2014 tak for jeres svar smiley han bevæger sig næsten hele tiden , og prøver ikke at gå tilbage for at vil hjem smiley han vil meget gerne gå tur , og ryster jo ikke . men håber bare han ikke fryser alligevel . men føler mig mere rolig omkring det nu , efter jeres svar smiley filmet lidt på vores gå tur i dag , så i kan se om han kunne fryse ? smiley

    http://www.hundegalleri.dk/video/diverse_hund/42239-gaa_tur_med_simba_i_faelledparken_oesterbro_kbh_


  • #8   28. dec 2014 HundeMor den er så smuk din hund smiley godt billed smiley
    de to racer han er , har ikke underuld smiley ?????


  • #9   28. dec 2014 Tak Gina smiley smiley

    Jeg syns ikke det ligner at din hund fryser- men igen- det kan man kun selv vurdere. Mærk på ører, bryst, mave ect når i har gået tur om hunden er iskold eller varm. smiley

    Min hund er dejlig varm under hendes trøje eller dækken- men går vi kun ned 5 min for at tisse har hun ikke noget på- og så kan jeg godt mærke at hun hurtigere bliver kold.

    Hunde bruger meget energi på at holde sig varme- så man kan evt sætte foderet lidt op om vinteren- kender jeg flere der gør smiley



  • #10   28. dec 2014 For mig ser det ikke ud som om han fryser. Men prøv at mærke på ører og evt. poter. Jeg plejer at regne med at når disse er varme så er resten af hunden også. Tit i starten af en gåtur kan Charlie godt have kolde ører og poter (lige som jeg selv har) men efter ti min når vi er blevet gået varme så er ører og poter også varme smiley
    Jeg TROR det er en ret god indikator.


Kommentér på:
fryser min hund ?

Annonce