1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Foder til aktiv hund? :) Foder til aktiv hund? :)

Min veninde har en super dejlig blandings hund på lidt over 1år, han har altid været spinkel i det, men i mine øjne er han nu noget tynd i det, men han får heller ikke ligefrem kvalitetsfoder, men noget mærkeligt noget hendes kæreste har købt i Tyskland..

Han er en meget aktiv dreng der ELSKER at løbe, og han løber STÆRKT! smiley

Anywho, jeg tror han er en hund der skl have noget foder til aktive hunde så kan han få noget sul på kroppen, og beholde det, men jeg kender ikke til den slags foder, så hvad kan i evt anbefale? smiley

Derudover, hvad tror i han kan være blandet af? smiley

Han nævnes som en dansk/svensk gårdhund blanding, men jeg syns langt fra han ligner sådan en, men jeg ved det selvfølgelig ikke smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til aktiv hund? :)
  • #2   8. jan 2015 Mener heller ikke han er ekstremt underernæret, men han burde bestemt have mere sul/muskler på kroppen smiley

Jeg ved ikke hvad foderet hedder, kun at der er godt med div grøntsager/frugt i og købt i et supermarked, og det ligner godbidder i størrelse og udseende :-s

• #4   8. jan 2015 Hunden på billedet ser fin ud, ikke for tynd og ikke for tyk,pelsen ser blank og fin ud;) så med mindre billedet er meget misvisende så tror jeg da bare du skal finde noget andet at gå op i;)

• #5   8. jan 2015 Muskler og fylde kommer først når hunden bliver ældre.. op til 3 år.

Synes den ser fin ud, og ikke tynd.

• #6   8. jan 2015 Har fået bud på foder man kunne prøve på ham, tak for det smiley

• #7   9. jan 2015 Til aktive hunde er dette foder super, han ser ikke tynd ud, men derfor er et godt foder alligevel alfa omega. http://www.essentialfoods.dk/shop/meals-for-dogs/essential-stamina.html

• #8   9. jan 2015 Husk at en hund på ét år skal være slank! Vi mennesker har desværre en forkert opfattelse af, hvordan en hund ser ud, når den er sund og tilpas, og de fleste hunde i Danmark er desværre overvægtige.

Jeg ville spørge min dyrlæge, hvis jeg var i tvivl. Dengang jeg syntes at min hund var for tynd spurgte jeg dyrlægen som sagde, at han ikke var for tynd, men heller ikke måtte blive slankere.

Hvis du alligevel har brug for et godt råd til foder, så bruger jeg selv Essential Foods Stamina til aktive og kræsne hunde - men hvis man fodre med et høj-aktivs foder skal man huske at hunden selvfølgelig ikke skal spise så meget som hvis det var et "almindeligt" foder.

• #10   9. jan 2015 Vi ser på de forskellige slags foder i har anbefalet, det skal helst kunne købes i Maxi Zoo hvilket de fleste kan smiley

Tak for rådene smiley

Kommentér på:
Foder til aktiv hund? :)

Annonce