Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spist fugle mad
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #3   17. jan 2015 Har hun ædt det grønne plastic net?

http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/532935-fuglekugler_forsvinder

• #6   17. jan 2015 okay, mange tak for svar. Sandsynligvis har hun ædt rub og stub. Hun er heldigvis god til at vække mig om natten hvis hun har tynd mave. Jeg holder lige øje med om der kommer et net med ud i morgen

• #7   17. jan 2015 Man kan få fuglekugler, der ikke er net på (dem bruger jeg selv, da dem med net er farlige for fuglene) Var det hjemme hos dig selv hun åd den, så du ved om der var net på?

Min Pekingeser har snuppet en del fuglekugler i sit liv, og han har aldrig haft tyndskid pga. det. Han er jo endda meget mindre end din.

• #8   17. jan 2015 Det er dem med net. Jeg ved ikke om hun spiste nettet, men det tror jeg. Den blev bare slugt smiley

• #9   17. jan 2015 Haha CF smiley hun har gumlet 500g ben, så jeg håber på lidt konsistens, eller en op vækning smiley

• #11   17. jan 2015 Min mors tæve gjorde det for nogen år siden (hund på omkring 16kg) -hun blev virkeligt syg... hun blev hastet til dyrlægen, som var ude af stand til at tage en blodprøve, fordi der var så meget fedt i blodet. Hun kunne dårligt stå på benene, og det var faktisk ikke sikkert at hun kom med hjem igen.

Mine har samme dag spist det samme og havde ingen problemer, udover en noget fedtet afføring med meget korn i.

Så selvom det oftest ikke er noget at panikke over, ville jeg altså alligevel holde godt øje med hunden. Det KAN gøre den rigtigt rigtigt syg... men oftest giver det ikke andre problemer end evt lidt dårlig mave

• #14   17. jan 2015 Ville også være obs. Både med hensyn til fedtet men også nettet.

• #15   17. jan 2015 CF -nej, det var noget af det der blev tjekket for da det igen var muligt, fordi dyrlægen havde samme tanke.
    Men hun var altså sund og rask og er det stadig. Men den store mængde fedt på en gang, er der åbenbart hunde der slet ikke kan tåle.
    -og så overvejer jeg lige om der egentligt er hørfrø i sådan nogen kugler? Ikke noget jeg tænkte på dengang, og ved faktisk ikke hvordan symptomerne på forgiftning med den slags er(?)

• #16   17. jan 2015 På posen stod der bare at det bestod af fedt og frø. Ikke noget specifikt. Hvad er symptomerne for "fedt forgiftning". Hun har jo fået ben med marv og noget fedt fra sin aftensmad.

• #22   19. jan 2015 Tusind tak for alt info smiley hun klarede det hele i stiv "arm" smiley
    Bare lidt ekstra afføring, ikke engang tyndt eller noget smiley

Kommentér på:
spist fugle mad

Annonce