1.749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bichon Havanais -Pelspleje Hjælp os Bichon Havanais -Pelspleje Hjælp os

Er der nogen der kan hjælpe med dette. Vi er faldet for denne race pga. temperament osv. men pelsplejen bekymre. Det er ikke det at børste osv. MEN hvordan når det regner og skovture, bliver den meget beskidt,? Skal den i bad hver gang?? Bliver den meget våd?? Nogen steder står den kan klippes andre steder den ikke må, har i erfaring for dette??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bichon Havanais -Pelspleje Hjælp os
  • #1   4. sep 2006 har ikke erfaring med denne race specifikt... men har med en anden og lige så lav type, nemlig en ruhåret gravhund...
    Og ja, de bliver meget beskidte især på maven! er det bare det mindste fuktigt, bliver de pladret til med det samme.
    Men det kan nemt løses ved at skylle dem de kritiske steder når man kommer hjem. Vi har en fastmonteret bruser, men så må vi bare tage bad sammen med ham... Så tager vi ham i favnen, og holder ham med maven op ad (som en baby), og får vasket maven med lunkent vand...
    Det finder han sig fint i .

• #2   4. sep 2006 Jeg har en lille bichon havanais på omkring 5 mdr. og indtil videre har det ikke været et stort problem med pelspleje;-) Selvfølgelig bliver han våd når det regner, og ligner lidt en druknet mus:-) men jeg synes og at pelsen tørrer hurtigt igen... Vi fik at vide fra vores opdrætter at det burde være nok at give dem et bad en gang i måneden, men selvfølgelig får han også et ekstra bad, hvis han er blevet beskidt, men det har ikke været flere gange om ugen.
    Håber det var til hjælp, og kan indtil videre kun sige positive ting om racen.

• #3   5. sep 2006 Tak for jeres svar begge 2:-) Har tjekket din lille miki, hvor er den nuttet:-) Problemet med pelsen tror jeg først kommer efter ca 1 års alderen, så er den fuldt udvokset. Men vi må se om familien kan blive enige..:-)

Kommentér på:
Bichon Havanais -Pelspleje Hjælp os

Annonce