{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Når man får lyst til at give hunden en på frakken ;) {{forumTopicSubject}}

Igår aftes sad jeg i sofaen og slappede af, konen var til møde, sønnen sov, og der var gået med den gamle hund og rotten var der trænet med.

Så jeg trængte til en kop kaffe og lidt afslapning inden sengetid. På et tidspunkt er Sherlock ( rotten) ude i haven . Da han kommer ind kommer han over og puffer til mig med snuden, hvorefter han går over tid spisebordet, står og venter til jeg kigger på ham. Så lettere han gud hjælpe mig ben op at spisebordet. Jeg fløj op og fik ham fortalt at den gik ikke med ikke særligt pæne gloser.

Ca 15 minutter senere sker nøjagtigt det samme en gang til, nu var jeg ved at være rimeligt irreteret på kræet. ( skal lige siges at han aldrig har lettet ben inden for før) . Da jeg rejser mig fra sofaen for at gøre rent løber han hurtigt den anden vej rundt om sofa bordet hopper op i sofane og nupper yndlingslegetøjet som har lagt bag ved mig.

Hvorefter han spangulerer et par gange rundt i stuen med det i munden for ligesom at vise,"Så kan du bare lade være med at sidde på mit legetøj far"

Møg irreterende hund!!!!

PS kan godt lide ham lidt aligevel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man får lyst til at give hunden en på frakken ;)
Kommentér på:
Når man får lyst til at give hunden en på frakken ;)

Annonce