{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Wolfsbluts hvalpefoder? {{forumTopicSubject}}

Hej hej.

Lige et spørgsmål til den evige foderjungle smiley Min lille chihuahua Lua er på Acana pt men løber snart tør. Derfor skal vi have fat i noget nyt. Mor her går straks igang og finder frem til det enten skal være Acana igen, Orijen, TOTW, Kingsmoore eller Wolfsblut.

Det som tiltaler mig ved WB er at man kan få flere varianter, også i hvalpestørrelserne. MEN, når jeg kigger på hvalpepakkerne, så er det PRÆCIS det samme i hvalpepakkerne som i de pakker til voksne hunde small breed.

Link til hvalp ses her: http://www.healthfood24.com/de/Wolfsblut-Trockenfutter-Welpen-Probierpaket-Puppy-3-x-2-kg

og enæringssammensætning for én af varianterne ses her:

http://www.healthfood24.com/de/Grey-Peak-PUPPY-Trockenfutter-fuer-Welpen-mit-Ziegenfleisch-und-Suesskartoffel-2-kg

Link til voksne ses her: (link fjernet)

og enæringssammensætning for én af varianterne ses her:

http://www.healthfood24.com/de/Wolfsblut-Grey-Peak-SMALL-BREED-Trockenfutter-fuer-kleine-Rassen-mit-Ziegenfleisch-und-Suesskartoffel-2-kg

Hjælp smiley


Kommentarer på:  Wolfsbluts hvalpefoder?
  • #1   27. jan 2015 Det var da lidt sjovt at det er det samme med puppy og small breed. Så kunne de jo bare lave det i samme pose også skrive puppy/ small breed??

    Jeg synes wolfsblut puppy lamb og Rice er godt i de få uger jeg prøvede det inden jeg begyndte på barf. Grunden til at jeg valgte den med lam er, at der er glukosamin i. Men det er måske ikke så vigtigt til en lille hund? Den hund jeg har prøvet wolfsblut på er en mellemstor race (ikke malteser).



  • #2   27. jan 2015 Den er jo hørt før... og i min optik bliver man virkelig snydt!

    Jeg hørte også en gang fra dyrlæge, som producerer hundefoder i Sverige: "Tja, altså, vi lavede et virkelig godt foder, det solgte helt vildt godt. Pludselig, da vi blev ret store, ville alle forbrugerne have hvalpe- og racefoder. Jeg sagde, at det ikke gav mening at give en hund noget andet, end de andre - det ville den heller ikke få ude i naturen. De ville ikke høre, så jeg lavede en pose med det samme foder i og kaldte det hvalpefoder/chihuahuafoder osv."

    Jeg giver ikke en dyt for de salgstricks, og læser man bag på er der jo også nærmest det samme i. Spørger du så en dyrlæge, hvis du ser på det foder hvor der er en forskel, siger dyrlægen bare, at "ja, det kan godt være at der er mere af et vitamin eller mineral i - men det er jo over den mængde af vitaminet/mineralet som hunden kan optage, så det ender bare i de lorteposer du samler op!"

    Bodil har alle dage fået voksenfoder - og så self. en masse godbidder mens hun har vokset og det har hun BESTEMT ikke taget skade af. Tvært i mod får hun meget ros for at følge en fornuftig vægtkurve ifht. mange andre franske bulldogs, som tager på ALT for hurtigt.

    smiley


Kommentér på:
Wolfsbluts hvalpefoder?

Annonce