{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergi (underuld)??
  • #1   5. feb 2015 Nogen med allergi reagerer på en type hund, andre på en anden slags, og nogen på alle hunde.. Du kan kun finde ud af det, ved at bruge tid med den/de hunde du overvejer at bo sammen med.

  • #2   5. feb 2015 Ok, for da jeg havde min franske havde jeg det ok fint med hund. Mine øjne kunne til tider klø lidt og løbe i vand.

    Nu hvor jeg har lab klør mine øjne og løber i vand, min næse klør og er stoppet, jeg har en lyd når jeg trækker vejret hvilket har resulteret i at jeg har fået en inhalator af lægen smiley
    Jeg skal op og have taget blodprøver imorgen og lave en pustetest og får svar mandag.

    Men er SÅ bange for længen anbefaler at jeg kommer af med min hund, hvilket ville være det værste i verden!! smiley

    Hvad kan man gøre for at mindske allergi?


  • #4   5. feb 2015 En grå

    Det er jeg glad for at høre!! smiley
    Har heldigvis ikke tæpper på.
    Hun må ud af soveværelset bag et børnegitter.
    For nu sover hun i sengen.
    Hvad med støvsugning?
    Er det hver dag?


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #6   5. feb 2015 Jeg kan ikke tåle hundenes underuld og kan tydeligt mærke forskel på om især Gustav har sovet i sengen eller ikke.

    Antihistaminer tager de værste symptomer hos mig, og så har jeg valgt at leve med at være småsnottet konstant.

    Hyppig støvsugning og grundig udluftning hjælper også.


  • #8   5. feb 2015 Jeg har også allergi overfor hunde, og det er forskelligt hvor slemt det er. Min lille freja pigen kan jeg tåle lige meget hvad, zita kan jeg tåle hvis hun ikke ligger sig op af mig og pablo kunne jeg slet ikke tåle. Jeg tager allergi piller hver dag ellers får jeg løbende næse, rindende øjne og udslæt der klør helt vildt.
    Så det er meget forskelligt hvad og hvilke hunde man reagerer på, jeg reagerer på pelslængden vil jeg næsten tro, jo længere pels på hunden jo mindre kan jeg tåle den, fx zita giver mig kun udslæt, men pablo kunne da han levede give mig alle symptomer.


  • #9   5. feb 2015 Det kan være en eller flere ting man ikke kan tåle, fx deres spyt som de jo fordeler i pelsen når de slikker sig, så er der skæld, pels osv

  • #10   5. feb 2015 Har haft 4 dobermann's og har haft reageret forskelligt på dem alle.

Kommentér på:
Allergi (underuld)??

Annonce