995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Erfaringer med ZiwiPeak Erfaringer med ZiwiPeak

Nogen som fodre eller har fodret med ZiwiPeak?

Synes at det lyder som et rigtigt godt foder, især til min mops som er multiallergiker. Det lyder også som et godt alternativ til BARF eller som supplement til BARF..

Det eneste minus er prisen, som er helt henne i vejret, men fik idag en pose på 5 kg. til 499 kr. med prisgaranti i Maxizoo :o) (Normal pris 1150 kr.)

Har snart prøvet ALT foder, men min mops tåler INTET tørfoder, nu prøver vi med dette, ellers hedder det BARF (igen) eller hjemmelavet foder..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med ZiwiPeak
  • #1   9. feb 2015 Ikke fodret med det, men brugt ind i mellem som træningsguf, de er VILDE med det smiley
    Prisen afskrækker, det er uanstændigt dyrt smiley

• #2   9. feb 2015 Jeg bruger det ikke. Prisen er såå latterlig høj at det ikke kan betale sig når jeg kan få en pose kyllingeoverlår til 25 kr. i stedet :o)

Kia er foderallergiker så det er meget vigtigt at proteinindholdet i alt hun spiser er så lav som muligt og helst slet ikke over 28% og så vidt jeg husker er indholdet i ZP over 35%?

Havde jeg haft en lille hund der ikke spiste så meget og som var rask kunne det sagtens være noget vi have prøvet om den trives på :o)

• #3   9. feb 2015 Den med proteinindholdet havde jeg ikke tænkt på... Hvorfor er det at allergikere ikke må få foder med højt protein? Håber ikke at det påvirker Muffin..

Kan godt forstå at prisen afskrækker, MLA smiley

• #4   9. feb 2015 Min har fået nogle smagsprøver som godbidder. Han brækkede sig i lårfede stråler, hver gang han fik dem. Ikke en succes her

• #6   9. feb 2015
    min erfaring siger det for dyrt..
    i forhold til hvad man ellers kan fodre med smiley

• #7   9. feb 2015 Jeg har tidligere fodret med det og været ovenud tilfreds :).

• #8   9. feb 2015 Foderallergi er som oftest proteinallergi og derfor vil mængden af protein (samt opmærksomhed på proteinkilden selvf.) være meget meget vigtig at holde på et absolut minimum, hvis man vil forsøge at forhindre at indtagelse udløser en allergisk reaktion.

Det er også MEGET vigtigt at variere proteinkilde.

Derfor er det super at man prøver sig frem og ikke giver det samme foder hver dag hvis ens hund er foderallergiker :o)

Jeg ville nok bruge det som godbidder til Kia og kattene, hvis det var mig der havde fået fingrene i ZP :o)
    Kia ville elske at blive belønnet med det og i små mængder ville det have den fordel at fungere som hyposensibilisering :o)

• #9   9. feb 2015 Ved ikke hvad jeg skal bruge som alternativ Sanne M, råt kød? smiley

Tør ikke at variere særlig meget i hans kost, da der er rigtigt mange ting han ikke tåler..

• #11   9. feb 2015 Lav en liste med det du ved han ikke fungerer med, og tag den derfra. Det burde være muligt at lave en varieret menu til ham, evt tørt/råt

• #12   10. feb 2015 Vi fodre med Ziwipeak fordi det er det eneste foder Charlie vil spise.
    Vi er godt tilfreds, og selvom det er dyrt, så rækker 5 kg. til flere måneder.
    Det vigtigste for os er at han trives, og det gør han på Ziwipeak.

• #13   10. feb 2015 Min jack russell terrier fik det også et godt stykke tid, han viste tendens til allergi. Så i samråd med min dyrlæge, skulle jeg prøve ziwipeak, da hun havde stor erfaring med, at det er godt til allergihunde. Han er kommet over sin allergi, men var det ikke fordi det er så dyrt, så havde han fået det endnu. For han elsker det

• #14   10. feb 2015 Nadia A: haha! Tak smiley Jeg giver ikke op, der må findes et foder som Muffin kan trives på... så må det koste hvad hvad det koster.

MLA: Jeg har en liste over hvad Muffin ikke tåler, ud fra den allergiblodprøve han har fået taget. Jeg ved den ikke er 100%, men den er god at gå ud fra.. Men der er ikke noget tørfoder han kan tåle, da han ikke tåler fjerkræ, lam, kartoffel, ris, lagermider og de ting findes jo i tørfoder. Nu prøver vi ZiwiPeak, hvis det ikke duer, så må jeg lave hjemmelavet kost til ham, som en sidste udvej.. Det er bare ikke lige til, med en hektisk hverdag, men så må man jo prioritere smiley

Til jer andre: Lyder godt at jeres hunde også kan lide det :o) og ja, prisen er godt nok et STORT MINUS.. men som sagt, så fik jeg en 5 kg pose til 499 kr. hihi

Kommentér på:
Erfaringer med ZiwiPeak

Annonce