Knurrer af det meste ? {{forumTopicSubject}}
Heej ..
Lige her for 5 min siden, lå Nikki inde i sin kurv .
Min lillesøster på 11 mdr, kravlede hen til hende og slog Nikki hovedet, ikke hårdt, men heller ikke blidt .
Nikki kunne ikke li' det så hun knurrede af hende . Bare lidt, ikke bed hende eller noget bare lige for at ..
Ja . Så blev min 'stedfar' jo sur og sagde at hvis hun gjorde det igen, blev hun aflivet . Så er viildt bange for at vi skal aflive hende hvis hun bider en af os ? Eller knurrer? Eller bare komme af med hende . Er såå glad for hende, og hun har ikke knurret af mig én eneste gang . Self. knurrer hun når hun hører noget, og hun gør også, men hun gør det også når hun bliver træt af at Josephine ( Min lillesøster ) slår hende i hovedet , eller noget lign .
Er der ikke en af jer, der ved hvordan man får hende til at holde op med det ? For jeg vil ikke af med hende ..
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 38
Tak for dit svar .
Jo selvfølgelig skal hun ikke finde sig i det, men Josephine forstår jo ikke så meget, så jeg håber da det holder når hun bliver ældre og forstår hun ikke skal slå Nikki . Du har nok ret i, at Josephine bare skal lærer at hun ikke må slå Nikki .
tak igen . :b
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 169
mvh
Rikko
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Dine forældre skal sørge for at din lillesøster ikke kommer i nærheden af hundene når de sover. De skal have lov til at være i fred.
Nikki knurrer, fordi det er den eneste måde hun kan sige "STOP" på.
Og så ville jeg også lige sige, at det ikke er okay at din søster (eller nogen anden) slår en hund....
Knurrer af det meste ?