{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Ih hvor jeg elsker at svømme {{forumTopicSubject}}

siger Bianca.

Her i dag var hun med for kun 3. gang - og efter et par omgange med snor på, så svømmede hun resten af tiden uden. Hun fulgte mig, og vendte rundt, når jeg sagde det. Virkelig flot, hun er kun snart ½ år. Hun går også selv op på rampen og ned i vandet - hold da op hvor er jeg stolt. Til slut svømmede hun sammen med Camilla's Robin, og det var helt suverænt, for ingen panik når de kom for tæt, så blev der bare svømmet uden om.

Fed oplevelse og "mor" er "hundestolt". Hun så også ud til at kunne lide det - for det var gensynets glæde da hun så basinet.

Desværre gik det ikke så godt med Baloo, men det havde sine årsager. Han opførte sig underligt og anspændt da han svømmede, og ville bare ud. Det tror da pokker, han var ikke blevet luftet ordenligt inden, for han skulle bare sådan sk... sølle mand. Det må jeg huske på næste gang, for sådan en øv-oplevelse har han da ikke brug for.

Hilsen Gitte
"Mor" til 2 dejlige svømmere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih hvor jeg elsker at svømme
  • #1   6. sep 2006 Helt nede ved Næstved.

    Men i slutningen af Oktober starter et helt nyt sted imellem Hvalsø og Tølløse. Det er tættere på, så jeg får en mail når det starter op.

    Så kan jeg lige give lyd fra mig.

    Hilsen Gitte


  • #2   6. sep 2006 det lyder så fedt, gad sgi godt have en hund der ku lide vand, men Battie er og blir aldrig en vandhund - han går med når han er i snor, men så snart snoren ryger wusssjjjj så siddert han inde og passer på rygsækken GG

Kommentér på:
Ih hvor jeg elsker at svømme

Annonce