Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpefoder
  • #1   13. mar 2015 Ja jeg har jo en poms / pap bla. og så har jeg en hyrdehund ,de får det samme .
    jeg fodre med Arion ,som hvalpe lam og ris ,og som voksne Laks og ris ,det er godt til deres mave og til hunde med allergi .De elsker det ,og det gir en flot pels smiley

• #3   13. mar 2015 Helga får Arion hvalpefoder og er super tilfreds.
    Hun har afføring max 2 gange om dagen, og spiser sin mad med stor velbehag.

• #4   13. mar 2015 mange tak for de gode råd smiley - kan helt sikkert brug det til noget smiley

• #7   14. mar 2015 Jeg er helt enig med maj-britt
    Ville aldrig betale for RC

• #10   14. mar 2015 Jeg har 2 chihuahuaer, de får Olivers smiley Det er jeg rigtig glad for.
    Begge har fået royal canin inden jeg fik dem. Lucky fik først Olivers da han skiftede til voksenfoder, men kunne ikke køre en blød overgang, for ligeså snart der blev blandet Olivers i foderet, sultede han hellere end spiste mere af royal canin.

Rosa gjorde det samme, dog denne gang en uge efter hun var flyttet hjem til os, så det var hvalpefoder smiley

Det er da lidt tankevækkende at de hellere vil sulte end spise Royal canin, når de har fået et andet alternativ. Men der er da hunde der kan lide det.

Kommentér på:
hvalpefoder

Annonce