{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Hund Har Livmoderbetændelse...
  • #1   22. feb 2005 Det var da trælst, vi får håbe din hund bliver frisk hurtigt. Det høres nemlig ikke noget godt ud. Frøya Embla har ikke haft det førud.

• #2   22. feb 2005 Har kun haft hanhunde og det lider de ikke af... Men kende nogen der har været udsat for det. min erfaring er at unge hunde, som din,fint kan komme over det, men det kan være kritisk for ældre hunde.. håber hun hurtigt bliver frisk..

• #3   22. feb 2005 Kender 2 tæver som også har haft livmoderbetændelse. Begge endte med at få fjernet livmoderen, da det vendte tilbage efter de var færdige med peniselinkuren.. De kom begge helt på mærkerne igen, efter de havde fået fjernet livmoderen.
    Held og lykke med din hund. *S*

• #4   22. feb 2005 Zita har også haft det. Vi startede også med at prøve med medicin for at klare det uden operation, men det virkede desværre ikke, så hun måtte igennem den store operation :o(
    Ellers en SKØN hund du har der

Held og lukke og god bedring til hande ;o)

• #5   22. feb 2005 Ok, kan altså ikke stave i dag, der sku stå

Held og lykke og god bedring til hende ;o) *gg*

Det skal da lige siges at Zita var 11 år da hun fik det, og dyrlægen var ikke i tvivl om at hun nok skulle klare operationen. Selvom hun var en gammel hund allerede dengang..

• #6   22. feb 2005 Marie, Ja, hvis jeg fik en tæve, og vidste at den ikke skulle avles på, så ville jeg også få den steriliseret mens den stadig var rimeligt ung. Jeg kender ingen gamle tæver, der ikke har fået livmoderbetændelse.. De er lidt sarte med det der... Og da løbetider jo også kan være et problem med mange tæver, så ville jeg nok også gøre det forebyggende :o)

Kommentér på:
Min Hund Har Livmoderbetændelse...

Annonce