{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Krave efter operation? {{forumTopicSubject}}

Min datters hund (vægt ca. 10 12 kg) er for et par dage siden blevet opereret i det ene knæ, begge ledbånd sprunget, operationen er gået fint.
Hunden skal selvfølgelig forhindres i at slikke på såret og hun har fået en krave.
Mit spørgsmål til forum findes der noget, der kan erstatte en krave?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krave efter operation?
  • #3   4. apr 2015 Ja det er en skærm hun har fået. Birgitta tak for linket.

  • #4   4. apr 2015 Bukser. Det ville jeg til hver en tid bruge, når det er knæene smiley Man kan få nogle ved dyrlægen.
    Her er et billede af min gamle hund, da hun lige var blevet opereret og havde fået buks på det ben. Hun åd den dog, og så fik hun et par af mine leggins på med hul til halen smiley Det virkede glimrende. Dem fra dyrlægen kan de stadig tisse og lave afføring med... Jeg mener også jeg fik lavet dem, jeg selv lavede, så de bare gik om halen, men at hun stadig kunne det hele. Men kan ikke helt huske hvordan jeg fik lavet det, og har ingen billeder af dem :b Men dem fra dyrlægen er gode!


    profilbillede
  • #5   4. apr 2015 Tak til Birgitta og Einstein!

    Umiddelbart tror jeg det med bukserne virker bedst.

    Jeg har sendt jeres svar til min datter, der bor i Schweiz, så må hun finde ud af at købe det dernede.

    Lige et billede af patienten taget for nogle uger siden,


    profilbillede
  • #7   4. apr 2015 Hej Rynkedyr!

    Jeg kan kun give dig ret hun er sød og helt speciel. Vi plejer at kalde racen græsk/sweizisk møghund med et glimt i øjet.

    Den "kom" til Schweiz da den var helt lille bitte hvalp, og min datter fandt den, efter den var kommet til Schweiz, under kummerlige forhold i en kælder tog den til sig og fik den registreret. Det er alletiders hund og den har flere gange været med i Danmark.


Kommentér på:
Krave efter operation?

Annonce