{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Brev til admin {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg simpelt haft brug for at få luftet ud, så følgende er sendt til admin:

Jeg synes efterhånden der er så mange uskrevne regler at hvis jeg en dag skulle ryge i fryseren, så ville jeg ikke ane hvad grunden var. Hvilket jeg stadig synes er dybt kritisabelt, at man ikke får den egentlige grund, men en række mulige årsager og så skal man lige tænke over det. Men hvordan skal man vide hvad man skal tænke over når man ikke mener man har overtrådt nogle af de skrevne regler?

Jeg mener i øvrigt at man har ret til, ifølge personfataloven, at vide hvilke oplysninger siden har registreret om en, deriblandt klager ect.
I den forbindelse vil jeg gerne vide hvad siden har registreret om mig og min profil.

Nu hvor I alligevel har valgt at tapetsere vores profiler med reklamer var det så ikke på tide at få fingeren ud og yde noget service, så dem der er grund til at I har noget er reklamere på stadig synes dette er en side der er værd at bruge tid på.

Jeg har været her et år, og på den tid er min interesse for siden faldet drastisk. Man skal kun sige et forkert ord og man er slettet. Det er forbudt at advare om grusomheder i hundeverden. Ingen kender alle retningslinjer og de bliver tolket for forskellig vis. Når man kontakter ADMIN/dig får man sjældent svar. Det er svarende til at man ringer til Bilka men aldrig kommer igennem, hvor længe gider man så handle der?

Der har været så mange gode forslag til forbedringer fra sidens trofaste brugere, men aldrig sker der noget. Det sender et signal om at ADMIN overhovedet ikke er interesseret i sidens brugere, de er her kun fordi der er penge i dem. Men ingen kundepleje = ingen kunder.

Jeg håber I snart kommer ud og viser at v brugere har betydning for siden, og begynder at behandle os med respekt.

Hilsen

Stella Vinding


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brev til admin
Kommentér på:
Brev til admin

Annonce