{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Anna E
Anna E
Tilmeldt:
13. okt 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 231

Hvalpefoder {{forumTopicSubject}}

vi skal jo have vores lille golden retriever hjem til maj.. Og vil gerne have forberedt så meget som muligt...

Men kan simpelthen ikke greje det med foder... Nogen der kan give mig et kursus? Hvor meget kød skal det som min. indeholde? Og hvad må det IKKE indeholde? (eller et maximum af et eller andet f.eks. korn, sukker eller lign?)

Og gerne links fra zooplus da det bliver bestilt der smiley og det behøver ikke være det aller aller dyreste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpefoder
  • #1   12. apr 2015 Min Schæfertæve er vokset op på Bosch Life protection, Junior Young & Active fra ZooPlus, og jeg har været fuldt tilfreds.

    Hendes pels har hele tiden været ualmindeligt blød og skinnende, Knogler i tip top shape, fin afføring, Ingen problemer overhovedet.

    http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/bosch/life_protection/180920



  • #2   12. apr 2015 har kig på denne - men aner som sagt ikke hvad det nøjagtig er jeg skal kigge efter

    http://www.zooplus.dk/shop/hund/hvalp_specielt/toerfoder/hills_hvalpetoerfoder/180853


  • #3   12. apr 2015 Sienceplan er også virkelig godt! Min puddel gad selvfølgelig bare ikke spise det.... Men vores labrador er så fin i pels og led og har spist det altid smiley
    9 år og hun er flyvende smiley


  • #4   12. apr 2015 Personligt er det bestemt ikke den type foder jeg ville fodre med, jeg ville gå efter foder uden majs (jeg mener at det indeholder rigtig meget stivelse) og så ville jeg gå efter at der ihvertfald er kød som første ingrediens... Og meget gerne helt uden korn og ris...

    Jeg vil anbefale dig taste of the Wild eller Wolfsblut (personligt fodrer jeg med taste of the Wild)

    Men kig på din hund og se om den fungerer på det foder du får med fra opdrætter, hvad giver de dig med?


  • #5   12. apr 2015 de fodre med Rc

  • #6   12. apr 2015 Fås taste of the Wild i hvalpefoder?

  • #8   12. apr 2015 Ja der gør det smiley mine hunde er rigtig vilde med det (dog er der kun den ene der kører på det pt da vi har været nød til at køre en omgang højenergi goder på vores Border collie, men hun er vild med det og vi bruge det som godbidder :-D) dog har jeg ikke prøvet at fodre en hvalp på det endnu... Men det er et super godt foder smiley

    det er billigst på zooplus smiley og der er fin leveringstid smiley


  • #9   13. apr 2015 Beat får Eukanuba puppy large breed, han fik eukanuba puppy medium breed ved opdrætter men han var begyndt at dreje let på forbene så skiftede vi til large, men det fungere han rigtig godt på pøller to gange om dagen og har lækker pels.. Så indtil videre er vi godt tilfredse med det.

    Selvom jeg overvejer at køre ham over på essentials el orijen når han bliver voksen smiley (han gider ikke spise det nu, han sotere det og spiser kun sin eukanuba)


  • #10   13. apr 2015 Det er meget forskelligt hvad hunde trives på
    Mine får kornfrit (real nature wilderness)
    Men nogle hunde fungerer bedst hvis der er korn i
    Men som hovedregl vil jeg altid gå efter et foder hvor det der er mest af er kød


  • #11   13. apr 2015 Min hvalp får kingsmoor havfisk - ingen korn - flere grøntsager - ekstra fiskeolie - fungere super godt - lækker pels og små piller til en lille hvalp.

  • #12   13. apr 2015 Bella min lab er vokset op på Bosch junior large breed og efterfølgende adult maxi, hun ser altid fin ud i pels og huld og får endda fuld ration og holder den slanke linie smiley

Kommentér på:
Hvalpefoder

Annonce