{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen erfaringer med vejlegaarden
  • #1   18. apr 2015 Ved Måløv? Den har jeg tidligere brug og kan godt anbefale dem. Min schipperke var helt vild med at være der!

  • #2   18. apr 2015 Jep, den ved måløv.

  • #3   18. apr 2015 Ja har brugt den en gang for mange år siden, da jeg havde min Rottweiler. Og de er skyld i at jeg aldrig nogen siden sætter min hund i pension igen. Fik en helt ødelagt hund hjem, og det var kun en forlænget week.

  • #4   18. apr 2015 Og nu kommer jeg i tvivl om det var Måløv hundepension min hund var på og ikke Vejlegårdens.
    Men begge har ikke et godt rygte, hvis du Googler dem.


  • #5   18. apr 2015 Mie. Er du sikker på det er vejlegaarden og ikke måløv hundepension du brugte. Har kun hørt godt om vejlegaarden. Men det modsatte om måløv. Ikke at jeg ikke tror dig. Vil bare gerne være sikker på at godt sted. Jeg har nemlig prøvet og set andre steder, og har endnu ikke fundet det rigtige sted.
    Eller jo, det har jeg, bare i Jylland, lidt lang væk fra Nordsjælland.


  • #6   18. apr 2015 Ja det kan jeg se. Tak Mie. jeg synes stamme det er svært at finde et god sted og et sted man kan stole på.

  • #7   18. apr 2015 Toya var er flere gange og han hoppede rundt som om vi skulle i skoven, når vi kørte over bakken der ude og han kunne se hvor vi skulle hen.

    Jeg havde tjekket mange steder før jeg fandt det, og synes jeg fandt et sted med en fornuftig holdning - men vi er alle forskellige, så snak med hende der ude - tag ud og se på stedet og se hvad du selv synes.


  • #8   19. apr 2015 Jeg tror det vigtigste er at du danner din egen mening, ring og aftal tid til et besøg, tag din hund med og vurder hvordan pensionsejeren går til din hund, vurder om det er en person du tør give ansvaret for din hund, se hvordan de andre hunde på stedet reagerer på pensionsejeren når i kommer rundt;) der skal selvfølgelig være rent og pænt men omgangen med hundene er, efter min mening, det vigtigste:)

  • #9   19. apr 2015 Sabrina ja det er meget svært at finde et sted. Jeg har fundet et sted nu, som jeg stoler på. Min nuværende hund har ikke været der, men min gamle hund.
    Men der går hundene sammen, så det skal man syntes om.


  • #10   19. apr 2015 Hvilken sted er det Mie?

  • #11   19. apr 2015 Det hedder Kæledyrskompagniet i Viby

  • #12   19. apr 2015 Mener du helt alvorligt at du syntes det konsept kæledyrskompaniet tilbyder er godt?? Hunde der passer i en samlet flok, efterlades flere timer dagligt alene sammen med fremmede hunde, iføres mundkurv ved "problemer" og hvor pensionsejeren fraskriver sig et hver ansvar?? Det er godtnok noget jeg kan bruge ;(

  • #13   19. apr 2015 Bodil nu har jeg brugt Kæledyrskompagniet i mange år og er fuldt tilfreds og hun fralægger sig ikke sit ansvar overhovedet.
    Har trænet ved hende, mine hunde har gået til hundeleg der, har brugt hende som adfærdsrådgiver og har haft min hund passet der. Og har ikke en finger at sætte på hende, andet end mine hunde sku er for glad for hende :0)


Kommentér på:
Nogen erfaringer med vejlegaarden

Annonce